tirsdag 16. september 2008

this cant take long, we are the innocent ones.


Jaha, nå er jeg tom for ord og tanker og følelser. Jeg trenger hjelp til nye morsomme blogg-ideér, og jeg vet at dere som leser har noen. Ja, for jeg ser faktisk at det er folk som leser, så ikke engang prøv å lure deg unna! Tror jeg har spurt før, men leser du dette, kommenter! Vær så snill, om bare denne ene gangen, gjør det nå. Jeg er nødt til å finne ut av noe heheeh. Jeg beklager at jeg ikke er like spennende som toroborgen eller like vellykket som marieamanda, men gi meg en sjanse ihvertfall ;) Legg igjen en kommentar, og jeg lover å svare deg. Spør meg om akkurat hva du vil! Slå dere løs, jeg trenger inspirasjon mens jeg enda har 9 dager å vente før jeg drar til NEW YORK<3.



6 kommentarer:

Ruterknekt sa...

bitch. obviii.



:]

Anonym sa...

Jeg har netopp begynt å lese bloggen din (: jeg liker den!

maddiieeatthedisco sa...

takk helene :D

Anonym sa...

Skriv om ditt kjærlighets liv eller andres, om hva du mener om det ol:p om hva som interesserer deg, intime greier, mote, musikk om vennskap ol:p liker bloggen din men syns den ikke har vært så alt for bra i det siste, har jo som oftest handlet om at du har vondt i hode og at skolen er dårlig!

maddiieeatthedisco sa...

oook. takk for tips, får se hva det blir til i dag ;)

Anonym sa...

Så fin blogg du har! :D