fredag 5. september 2008

i dont care what you think as long as its about me.


Neimen da var det helg igjen, gitt. Shiit, jeg synes akkurat det var mandag, jeg.. Men det er vel bare sånn det er når man lever litt utenfor sitt eget hode. Jeg kan ikke engang huske hva jeg har gjort denne uken, ikke alt ihvertfall. Godt jeg har en blogg, da.. Så kan jeg bare lese å se hva jeg faktisk har drevet med :) Nå hadde det vært litt morsomt med noen spørsmål jeg kunne svare på ellernoe.. Jeg har nemlig ikke noe særlig å blogge om i dag heller. Jeg kan jo lage mine egne, kanskje.. Ukeei Ü men da blir det sånn da..

Ukens topp 3 hendelser;
1. oslotur på tirsdag (?) det var koselig ^^
2. 18årsdag på lørdag (teller fredag-fredag heer.)
3. slappeav hjemme alle de andre dagene :D

Ukens topp 3 kjipe ting;
1. hungover og dårlig humør på søndag.
2. historie&filosofi på tirsdagen, generelt hele den skoledagen D:
3. altfor varm og syk på mandag.

Ukens topp 3 band;
1. fall out boy
2. empires
3. panic at the disco (hahh, alltid<3)

Ukens topp 3 sanger;
1. i don't care - fall out boy (new singleeee)
2. keep the mood - empires
3. so what - pink

Ukens topp 3 gledesegtil;
1. NEW YORK ffs :'D
2. shoppiiiing i NY.
3. nytt fob-album 4.nov

Hehhhh jeg har fritidsproblemer og har nå drukket for mye kaffe og nå skal jeg gå å lage mat, jeg skriver lange setninger live with it (: jeg skal på jobb om 1time og 20minutter. Nå skal jeg opp å lage tomatsuppe og koke egg, trenger mat før jeg skal på møkkajobben. Neidaa, det er ikke møkkajobb. Ikke i det hele tattt.... :D



2 kommentarer:

Kristina sa...

For et herlig bilde du hadde som header!

maddiieeatthedisco sa...

awhh takk!!