mandag 8. september 2008

with the rumored nights and with the rendez-vous.

Jeg og mine alltid så lure ideer. For i mitt hode så er det ikke så ille å være oppe til halv 6 om morgenen, for så å sove i to timer før skolen. Overraskende opplagt på skolen var jeg, men nå er jeg død. Nesten literally. Siden jeg kom hjem fra skolen rundt halv 5, så har jeg drukket... 3 store kaffekopper. Det er ganske mye kaffe.. Og det hjelper ikke noe særlig heller. Tror rett og slett det hjelper å sove. Hmm...

Grunnen til at jeg var oppe så lenge var MTV video music awards. Siden jeg er så nørd, så var jeg jo selvfølgelig nødt til å sitte oppe heeeele natten og følge med (: og ja, det var verdt det! Panic og fall out boy og katy perry og paramore og jonas brothers og miley cyrus og tokio hotel. Hahhaa, og russell brand<3 en god del sure folk i salen der som ikke tok humoren hans, men satan han er vittig. Men britney D: ewww dnw.

Nå har jeg ikke blogget siden den 5! :O det er tre hele dager, og ingenting har skjedd. Helgen gikk fort som alltid, to lange dager på jobb og vonde føtter. Dro ikke ut på lørdag selv om jeg hadde flere alternative steder å dra til.. tenkte jeg faktisk skulle utnytte helgen til å slappe av litt. Det er blitt skikkelig høst over helgen også, og jeg er litt overrasket over at jeg faktisk ikke misliker det. Jeg gleder meg til høst/vinter, faktisk. Masse store, varme gensere, vintersko, boblejakker osv :D jeg er gal, jeg vet.

En liten oppsummering av vma's; panic-intervju<3 hayley så fantastisk ut, nostalgi av opptredenen omg. Ashwentz were fucking adorable, amishfob, katyperry<3. pink var nydelig, rihanna var ikke spesielt bra live, men så bra ut som alltid *sjalu*. OMG tokio hotel is just too much fun XD de fortjente prisen (jeg er bare glad britney ikke vant den og...). Panic skulle ha vunnet beste pop(wtfff)-video. Paramore skulle ha vunnet noe. Linkin Park skulle IKKE ha vunnet for beste rockvideo. Christina Aguilera var ok, slipknot skremmer meg, jeg digger mclovin. TWILIGHT<3, zac var søt, chaceeee crawford. DNW paris hilton D: jonas brothers er søte og ble sure ^^ i think thats all.






Ingen kommentarer: