onsdag 10. september 2008

shut up and put your money where your mouth is.

Når ble det høst, egentlig? Jeg vet at treet ved trappen er gammelt og mister bladene fortere enn de andre trærne her, men ærlig talt - hold deg litt a?

Jeg er så sykt rastløs for tiden - om det skyldes at jeg ikke har noen fritidsaktiviteter eller for mye kaffe vet jeg ikke. De leksene jeg somler meg til å gjøre tar jo opp litt tid, men det er fortsatt ikke nok til å fylle alle timene jeg har etter skolen. Men heisannhoppsan, nå skal jeg ikke klage. Det er faktisk veldig deilig å sitte på skolen å glede seg til å slappe av hjemme etterpå (: Det blir muligens litt kjedelig i lengden (?), men det har jeg enda tilgode å oppleve. Så det så.. Kanskje jeg rett og slett må skaffe meg noe å gjøre, jeg merker at bloggingen har dårlig kvalitet for tiden, jeg er litt sånn kvantitativ av meg.

Og bare sånn btw, er jeg den siste personen på jorden? Halloo, er det noen der? Fått med deg (hvis du er der..) at jorden egentlig skulle ha gått under? Blitt slukt av et svart hull og forsvunnet. Fasinerende, bare synd jeg ikke fikk oppleve jordens undergang. Man kan jo ikke lyve om sånt! Jeg sa hadet til alle og sånn jeg.. Gjorde alt jeg har hatt lyst til å gjøre og alt det der, og så forsvant hverken jeg eller jorden. Skuffet, altså. Men kanskje litt glad for at jeg fortsatt har sjansen til å oppleve New York, da. Men så er det jo 9/11 imorgen......

2 kommentarer:

Eirik Andreas sa...

sunglasswarehouse.com heter siden jeg kjøpte brillene på :)

maddiieeatthedisco sa...

takk!! :D