mandag 22. september 2008

the frozen minutes are melting slow as she's watching from the window.




















Hejj bloggen! Jeg sitter i sengen allerede, riktignok ikke under dynen enda. Det er så utrolig deilig å bare slappe av på rommet etter en lang dag på skolen. Jeg er ikke like stresset lengre, ble ferdig med engelskprosjektet i dag, og fant ut at jeg er godt forberedt til historie og filosofi-prøven jeg har i morgen tidlig. Dessuten klarte jeg å overtale læreren til å starte en time senere, hvor flink er ikke jeg!? For første gang har jeg opplevd å være den eleven i klassen som faktisk har gjort det vi skulle gjøre, og litt til. Det er merkelig, men det føles bra å ligge foran planen for en gangs skyld. Da har jeg ihvertfall et fag jeg henger med i.

Nå er det, tro det eller ei, bare fire dager til jeg reiser til New York. Eller tre da, hvis du ikke regner med i dag. Ihvertfall, flyet går 11.55 fredag morgen. Da går ihvertfall flyet til London, og så må vi vente på flyplassen der et par timer før flyet til NY går. Jeg gruer meg litt til den lange flyturen, vet ikke engang om jeg kommer til å klare å sitte stille på flyet, gleder meg så sykt. Jeg planlegger å lese en del i Eclipse, jeg har ikke lest på to uker nå tror jeg.. Og så regner jeg med at de viser film, så da får jeg vel brukt et par timer på det også. Eller så kan jeg enkelt og greit (?) bare la være å sove et par netter, så er jeg ihvertfall sikret litt søvn på flyet.

Jeg er ganske overveldet av alle kommentarene jeg får her, det er helt nytt for meg, og det er utrolig koselig. Tusen takk til alle som kommenterer, selv om det ikke engang er halvparten av de som klikker seg inn her iløpet av en dag. Men jeg skal ikke klage, er kjempetakknemlig for dere som tar dere tiden, og så er det så morsomt å klikke seg videre inn på deres blogger igjen. Jeg er blitt helt opphengt i det her i det siste, selv om jeg har blogget i over ett og et halvt år allerede. Først nå har jeg kommet ordentlig inn i det, hvis du skjønner hva jeg mener. Derfor vil jeg gjerne at dere som faktisk leser stiller meg noen spørsmål eller kommer med innspill til hva jeg kan blogge om, jeg sitter her og venter på dere hahahh.

Ok, noen spørsmål sånn på tampen..

- Har du vært i New York, isåfall, hva anbefaler du at jeg får med meg?
- Er det noe du har lyst til at jeg skal skrive om?

16 kommentarer:

Anonym sa...

fin blogg!

www.marteovenbergs.blogg.no

maddiieeatthedisco sa...

tusen takk! :D

Anonym sa...

For et helt utrolig nydelig bilde!!

Anonym sa...

Jeg er livredd katter, men der så den faktisk ganske harmløs ut! Fint bilde.

maddiieeatthedisco sa...

kine: neimen takk!!

lisajj: ehm joda.. noen ganger.

Anonym sa...

Jeg har ikke hvert i NY, men har utrolig lyst!

Ida Bianca sa...

?

maddiieeatthedisco sa...

tell me about it :D

sandramarie sa...

I wanna go to NY!

Camilla Didriksen sa...

1. Nei, dessverre :(
2. Nei, jeg er ikke så flink til å komme med tips :) Synes du skal skrive om det du selv føler for

maddiieeatthedisco sa...

jeg får vel vrenge hjernen og prøve å finne på noe ;)

Anonym sa...

du må hvertfall fortelle oss om NY:p virker utrolig spennende:p familien min skal dit også men jeg droppet det:p hehe:p stå på videre:D

maddiieeatthedisco sa...

det kan du banne på, anonym!

Mammabenti sa...

Har vært i New York! får å si det sånn, få med deg det du klarer:D

Anonym sa...

Søtt bilde og jeg er fast leser av bloggen din, kanskje begynne å kommentere litt mer fra nå av. Men du får ha en god tur til New York, jeg skal sitte å misunne deg for den turen. Uten tvil! :)

maddiieeatthedisco sa...

benti: ill try!

heidi: nååw takk! :D