onsdag 7. februar 2007


Denne bloggen blir for i går (tirsdag) og i dag ;)
Tirsdag ja... Hva skjedde da egentlig?? Lang dag på skolen.. Var der til ca. halv 4.. Jobbet med prosjekt aka så på film x) Jo. Vi hadde midttime. Det er kjedelig, det. Mads og Julie tok meg med på oppdagelsesferd på byggfag. Aldri vært der før jeg. Mange nye mennesker og ting. Morsomt!
Møtte blandt annet den nye elevrådslederen, Odd Bjarne :P Mye pene gutter på byggfag jeg aldri hadde sett før :P

Onsdag... En kort dag. Mads var sur på meg siden han mener jeg skulker for mye. Mads er dum. Jeg sluttet 10 :) Og Mads var så sur at han ikke ville si hadet. xP Men iallefall, måtte jo gjøre masse oppgaver hjemme da. Endte opp med å chatte med Erik på msn i noen timer x) Fikk gjort oppgavene og da! :P

Jeg vet at blog-bildet ikke passer inn, altså. Men syns det er så fint. Det er fra Lindesnes fyr. Var der i sommerferien :D Vil ha sommer jeg. Sommer er så mye diggere enn vinter :)
Kan ikke noen bare trylle bort snøen og la det bli vår!?

Matteprøve i morgen. Erik lo av meg. Han er litt dum, egentlig... Selv om han er veldig hyggelig å prate med da :) Ikke sånn dum-dum.. Han er smart, sånn matte-geni nesten x) Men han er så ironisk alltid. Lurer meg hele tiden :P Og jeg tror på det x)
Han sa han kunne hjelpe meg med matten. Men ikke i dag. For han måtte vaske. Og det var i dag jeg trengte hjelp :P Jeje...
Lang blogg igjen?? Neeiida.. Bare driver å utsetter å øve til matten. Kan absolutt NULL NIKS.. Det får gå som det går x) Det vil si 2'er. Jeg vil ha 3. Eller bedre. Men det er det liten sjans for du.. :P Jeg trenger litt hjelp av Erik tror jeg..

Nå kan jeg ikke skrive mer. Må øve + se på LOST.. Hah. Wish me luck ;)
Peace & Love <333

1 kommentar:

Ruterknekt sa...

Jeg tror du er forelsket i meg. Du skriver om meg uansett. Koslig :)