søndag 4. februar 2007

Denne bloggen skal liksom være fra lørdag da. Selv om klokken nå er 4 minutter over midnatt. Så, selv om det står søndag, så er det lørdag. Ja. På en måte.

Fint vær <33 Heldigvis. Ellers hadde det ikke blitt noe stevne i morgen (i dag)... Jeg GLEDER meg :D Håper det kan gå litt bra da. Heh. Vurderer å slutte på sprangtimene til Hans. Mange grunner egentlig. For det første er de kl. halv 9 på fredagskvelder, noe som burde være en god nok grunn til å slutte. Men, det er bra timer. Og har ridd der en stund. Og jeg lærer mye. Men så er det det at jeg syns det blir litt voldsomt. Marion blir veldig stressa, og jeg syns det blir litt skummelt til tider. Så derfor vurderer jeg å spørre Marianne om hun kan ha sprangtimer med meg også. For jeg rir allerede dressur for henne. Kanskje det er en god idé? Og kanskje Jennie blir med også!?

Forrige helg så var jeg ikke i noe spesiellt godt humør da jeg skrev bloggen.. Hmm.. Var på vei ut for å møte Stian og Eirik faktisk. Men det ble ikke noe av x). Nå så tenker jeg ikke så mye på han, og alt er ganske mye bedre. Og jeg klarer å høre på Lifehouse uten å begynne å tenke på han, og det. Kanskje ikke så lett for dere som ikke vet hvem han er å skjønne noe av dette men.. :P Det får bare være... ;)

Så klipp fra Stabekkrevyen (Pandemonium) på BudstikkaTV i dag :D Elsker den revyen <33 Den er veldig veldig bra :) Var der å så den jeg da.. Var bedre live enn på TV ;) Skikkelig flinke skuespillere. Liker Kai best jeg da ;)

Jeg MÅ faktisk legge meg. TIDLIG opp for å dra på stevne i morgen. Wish me luck ;)

Peace and Love <33

Ingen kommentarer: