søndag 4. februar 2007

Sprangstevne :)



Stevne i dag =D Dro hjemmefra ca. halv 8. Senere en normale stevnedager faktisk. Stevnet var i Drammen, altså på Linnesvollen ridesenter. Det er skikkelig fint der :) Det var sykt mye folk der da. Og hester selvfølgelig. Så Marion ble ganske stressa. Og oppvarmingsbanen i ridehuset var jo ikke mye å skryte av. Men selve banen var ganske fin. Litt glatt underlag, men det gikk bra :)
Vi red feilfritt da. Det var det som var målet ;) Og vi hadde ikke så værst tid i omhoppingen heller, så vi endte opp på en 13. plass av 60 startende :D Jennie og Surprise (de vi reiste sammen med), fikk 15. plass :) Det var bare 14 plasserte da. Så det var litt kjipt for Jennie, men ganske kult for meg :)

Jeg får altså en del poeng i cup'en, og satser på å gjøre det litt bedre igjen neste gang, så skal vi nok komme oss til finalen :D <33

Ellers i dag så har jeg halvsovet. Var hjemme før 13. så har ikke hatt mye å gjøre egentlig. TV, data, musikk osv. Nytt den siste dagen av helgen før en ny helvetesuke bryter løs i morgen. Med 2 prøver eller fler. Æsj og isj. Orker ikke tenke på det.

På bildet ser du altså hesten min, Marion <33 Det er tatt på stevnet i dag ;)
Nå skal jeg gå å legge meg. Eller, det blir som regel ikke slik. Jeg ender vel opp foran en eller annen krim-serie helt frem til kl. halv 12 eller no.. x) Men det jeg ihvertfall skal, er å ta på fuktighetskrem, og drikke vann! Yiihaa.. :)

Love & Peace <33

Ingen kommentarer: