torsdag 8. februar 2007

Snø, snø og masse snø...


Jada. Snøøøø, snø og mere snø. Det gir seg ikke... Derfor la jeg med et sommerbilde <33 Tok det i Tvedestrand i sommer :)

Jeg angrer litt på at jeg ikke valgte å dra på Norefjell på "ski"-dagen.. Jeg skal ake på Solli. Blir koselig det selvfølgelig. Men han er på Norefjell.. Og jeg vil være sammen med han. Hah... Han er så fin <33 Hehe x)

Mattedag i dag. Faens matteprøve. Den gikk til helvete! :/ Uff. Jeg kommer garantert til å stryke, men er ferdig med den, og det er digg. :)
Jeg MÅ få Erik til å hjelpe meg altså... ;P Jeg trenger visst virkelig hjelp og.. Selv om det hadde blitt bedre om jeg hadde jobbet med matten, da.. Anyway. Jeg gikk før i dag også, så jeg rakk bussen. Mads ble sikkert sur på meg x) Men så kom det masse andre folk fra matteklassen som også skulle ta bussen, så da hadde de sikkert fått lov til å gå x) Jeje. Jeg må faktisk da den bussen for å komme tidsnok i stallen. Ikke min feil at vi slutter på en så fucka tid... :P

Fredag i morgen :D Skidag <33 Skal "ake" aka spise pølser, godteri og prate :) Det blir koselig!
Så er det helg igjen :D Hvis Siv kan, så vil jeg besøke henne på Nesodden :D Men det er jo et stykke, så vi får se x) Har aldri vært der hun bor nå :P

Jeg håper jeg slipper å fryse ihjel når jeg skal "ake" i morgen... MASSE klær :P Og varm kakao <33 Hah.. Blir nok mye prating da.. Anka og jeg sitter vel der å snakker i koder.. :P Og Mads er sikkert sur på meg pga. det i dag. Hvis han ikke SKULKER selv da x) Nobody's perfect, vet du :P

I'm off. Eller. Herfra iallefall.. :) Feriekolonien i dag. Det er morsomt. Nå vil jeg bare få tak i Erik.. Vil prate med han.. ;) Yes.. So, goodbye then..

Peace & Love <333

Ingen kommentarer: