tirsdag 20. februar 2007

Jentekveld =D


Late dager for tiden. Jeg stod opp 11. Eller, kl. var kanskje til og med over 11. Resten av dagen frem til kl. 3 tilbrakte jeg under en varm dyne i sofaen, imens jeg lot meg underholde av såpeseriene på tv. Det var ikke så værst... =)
Det var kaldt i stallen i dag... Jeg måtte hoppe opp og ned for å holde varmen. Glemte jakken min hjemme, gjorde jeg og.
Ble varm igjen da jeg kom hjem da.. Rakk å dusje og skifte før jeg dro på "jentekveld" til Marianne :) Vi bakte boller og drakk brus, og så på Dansefeber, og lo oss ihjel av morsomme videoer på YouTube :P
Jeg møtte 2 nye personer hos Marianne, Sara og Mari :) De var koselige!

Det var en koselig kveld, og jeg dro derifra passe stappet med skolebrød og sjokoladeboller. Det var en fin kveld :)

Imorgen vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Blir nok bare å slappe av. Er det ikke det en har ferie til, da? Bruke ferien til å sløve under dynen i pysj, imens du drikker varm kakao og ser på tv-serier? Det syns jeg er deilig iallefall. Men jeg skal på shopping en dag, jeg vil i bakken en dag, og jeg SKAL på parteeeey :P Eller no. Vi får se ;)

God natt <3 Hvis du leser bloggen min, legg til; madeleinedb@hotmail.com (ikke hvis du er en pedofil mann på over 40, er du grei). Jeg vil gjerne høre noen tilbakemeldinger :)

Peace & Love <33>

Ingen kommentarer: