fredag 16. februar 2007

Having a nice day =)

God morgen ^^ Jeg er i så godt humør nå, til tross for at jeg får hosteanfall hvert 2 minutt og at halsen er tørr som sandpapir. Hvorfor?
Det skal jeg fortelle deg. Tror jeg. Burde jeg?
Saken er nemlig at han har fått adressen hit... Men, jeg orker ikke bry meg lenger. Noe han fikk vite i går.
Endelig føler jeg meg skikkelig lettet, skrevet alle følelsene mine, sagt akkurat hva jeg føler. Jeg er ikke sjenert og tilbakeholden lenger. Ikke ovenfor han iallefall. Det er ikke lenger en hemmelighet at jeg liker han. Nå vet de fleste det. Og det er utrolig hvor lettet jeg føler meg. Ok, ikke ALLE vet det da. Men en del nære venner. Og han. Noen har fått vite det meste, andre bare en liten brøkdel.
Det var ikke så lett å få sendt han den meldingen i går. Jeg lå ganske lenge og tenkte og leste / og endret på meldingen mange ganger. Men jeg føler den ble bra jeg. :)

Nå får jeg bare vente på at han skal logge seg på msn eller noe. For han sa han ikke visste hva han skulle si til meldingen. Og at vi kunne prate senere. Vanligvis ville jeg vært vettskremt for hva han ville komme til å si. Men det rare er at jeg ikke gruer meg i det hele tatt. Hvorfor? Jeg tror det er fordi jeg stoler på han. At han faktisk forstår hvordan jeg føler det. Og det er ikke en dum følelse ;) <3
Ja, jeg er syk i dag og. Siste dag før VINTERFERIEN <33 Noe så deilig. Men hva skal jeg bedrive i ferien da? Jeg kan dra i bakken.. Jeg må jo i stallen (xD), jeg kan dra på shopping, dra u med venner. Joda, jeg vil nok ikke kjede meg i ferien x)

Jeg tror jeg tar med dynen min opp jeg. Og så lager jeg kakao og ser på TV :) Ferie er tingen. Jeg gleder meg til han logger seg på jeg. Det blir spennende. Jeg blogger nok en gang til i løpet av dagen. =) Have a nice day <3 Peace out <33

Ingen kommentarer: