mandag 19. februar 2007

Springtime <33


Jeg gleder meg sånn til våren ^^ Det er mange grunner til det;
- Jeg kan kjøre scooter <33
- Feltrittstevner med hesten <3
- Lettere klær og sko <3
- Tørr asfalt og grønne trær <3
- Ri ute, uten å fryse!
- Grille <3
- Spise iiiiiiis :)
Det er bare noen få ting av det jeg gleder meg til! Det skal bli deilig å kvitte seg med de tunge vinterskoene og de varme boblejakkene. Dessuten så blir jeg i mye bedre humør om våren. Da føles alt bra =) Scoooooooter <3 Hvor deilig blir ikke det, liksom? Nå er det bare å ta d siste kurset + å kjøre opp igjen, så er jeg klar til å cruise ;) Hah... :P

Vinterferie er da ikke så værst det heller. Hadde det bare vært litt sol x) Men uansett, jeg nyter latmannslivet. Fri fra skolen skulle man hatt oftere, altså. Pussig nok, så ser jeg litt frem til å komme tilbake på skolen etter ferien. Eller, ikke pga. skolen, men pga. venner og sånt :) Haha.

Humøret mitt går rimelig mye opp og ned. Bare fra bloggen jeg skrev i går, har jeg et helt annet syn på alt. Det meste iallefall. Men det endrer seg vel snart igjen, skal du se xP Sånn. Da kan jeg ha god samvittighet for å ha blogget i dag også =) Ikke mye å skrive om da, men det ble da noe ut av det ;)Ha en fortsatt fin dag, enten du har vinterferie eller ikke :)

Peace & Love

1 kommentar:

Simbelmynë sa...

jeg gleder meg også til våren.. mest fordi man kan slutte å være våt på føttene hele tiden:P..