fredag 2. februar 2007

Thank God it's friday <33

Fredag, fredag, fredag <33 *Danse rundt* :D
Ukene går så fort. Det er digg da, men fortsatt.. De flyyr forbi :P Denne uken har jeg vært mye hjemme da men.. Bare vært på skolen torsdag og fredag. Men alikevel, HELG :D
Idag så har det ikke skjedd mye på skolen gitt. Bortsett fra i gymmen. Jeg har herved funnet ut at jeg er fullstendig håpløs når det gjelder å spille volleyball. Uff.. Når vi trener på teknikk osv. går det greit. Men spill blir rett og slett håpløst. Det går ikke.

Iih. Sprangtime i dag <3 Denne helgen kommer til å bli en heste-helg x) Sprang i dag, dressurtime lørdag og sprangstevne søndag :D Jeg skal SÅ vinne på søndag ;) Håper Marion (hesten) kan oppføre seg da. :S Men det pleier hun å gjøre :P

Nå må jeg støvsuge huset (hurra! jippi! lykke!)... Or not. Men ellers blir mamma sur, og da får jeg ikke se på One Tree Hill uten at hun maser x)

Peace out <33

Ingen kommentarer: