mandag 5. februar 2007

Mørkekjøring... ;)


Mørkekjøringskurs ja. Det var mye bedre enn forventet. Faktisk. For det første så var jeg i godt humør da je kom dit. For det andre hadde jeg godteri. Og gratis Cola på boks fra trafikkskolen <33. Haha.. Litt kjedelig teori på starten da. Og stakkars Marte som ikke fikk være med på mørkekjøringen siden de ikke hadde nok lærere. Så Ida og Anka kjørte i samme bil (selv om jeg egentlig skulle kjøre med Ida).. Jeg kjørte med Henning :P Han er koselig han, faktisk.
Det var -7 grader. Og vi befant oss langt utti huttiheita. Et øde og bekmørkt sted i Lommedalen. Og det var skummelt ute i skogen der.
Men det gikk nå greit nok. Holdt på å kjøre ned kjørelæreren i en demonstrasjon men. Det var vel kanskje planlagt.
Vi varmet oss i eksosen fra den ene bilen imens noen kjørte litt rundt. Fikk faktisk lært en del. Og hvor mye fortere 60 føles på en sånn liten og mørk vei x).

Har da vært på skolen i dag også. Kjedelig mandag. Som alltid. Naturfagen suger rett og slett. Fransken gikk OK. Det ble mye snakk om McDreamy <33 Og jeg var opptatt med å tegne alle sine McDreamies :P Min ble penest da <33.
Jukselapp i BH'en har Julie lært meg i dag. Ikke Julie-Julie (Mads sin Julie), men hun andre Julie (Landøya-Julie)... Det funka bra det. Selv om lappen endte opp i pennalet etter noen minutter.

Dro i stallen rett etter skolen... :) Ble ikke noe av ridningen i dag siden jeg skulle på mørkekjøring, så Marion fikk fri ;) Det var så vidt jeg rakk å spise middag før jeg måtte ta toget til Asker. Men jeg rakk da toget fint...

That's it for today. Nå får jeg bare håpe på at samfunnsfaglæreren ikke gir meg den prøven i morgen. Hun sa hun skulle sende melding på It's Learning hvis jeg fikk den i morgen. Det har hun altså ikke gjort. Vi håper på det beste. Jeg har nemlig ikke øvd noe særlig, i og med at jeg begynte å leste kvart på 10.

Peace & Love <333

Ingen kommentarer: