tirsdag 18. november 2008

dont you know that misery loves me.

Det er kanskje på tide at jeg faktisk har innsett det. Hverken jeg (nå, that is) eller andre forstår seg på hva faen det er jeg har holdt på med. Jeg lurer litt på hva jeg har tenkt inne i hodet mitt, egentlig. Hva har jeg trodd da, liksom. At ting skal forandre seg om jeg bare lar han få det som han vil hele tiden? At alt på et mystisk vis bare skal ordne seg, og at jeg ikke trenger å bekymre meg for noe mer? Hahah, nei. Jeg burde skjønt det før. Det her er ikke det smarteste jeg noengang har gjort, men jeg får vel prøve å se det positive som har kommet ut av det. Hva nå enn det er.

Det er noen det er helt herlig å ha i hverdagen. Noen som får meg til å smile uansett hva som skjer rundt meg. Om det så er at alle vennene mine forteller meg hvor utrolig dum jeg er / har vært, så er det ikke alltid jeg hører på dem. Jeg vil ikke innse det selv, jeg tror jeg liker følelsen av at noen bryr seg. Men hva faen har jeg gjort de siste ukene da? Er det noen som ikke bryr seg, så er det han. Så er det de / den som alltid får alt til å virke mye bedre, får meg til å smile, le og innse at jeg har vært så jævla dum. Han forteller meg at jeg fortjener så mye bedre. Det er ikke så dumt det, å ha noen å gå til hver gang et eller annet går galt.

Jeg kjører til skolen i dag (scooter altså..). Herlig, slipper å gå. Ryggen min har vært helt bitch siden i går kveld, plutselig var det som om korsryggen låste seg eller noe mens jeg ryddet klærne inn i skapet. I tillegg føler jeg meg ikke helt fresh, litt lite søvn over de siste dagene. Men det er så mye jeg må ha med meg og sånn på kvelden, jeg har ikke tid til noenting. Ikke engang å sove. Jeg klarer såvidt å tvinge megselv til å gjøre det aller mest nødvendige tingene jeg er nødt til å gjøre på skolen. Jeg er flink i noen fag (nja, ett ihvertfall), andre vet jeg faen hvordan jeg skal fikse. Jeg har to bøker å lese til fredag, men får meg ikke til å lese dem. Føler liksom ikke for å sette meg inn i andres problemer og historier i en bok når jeg har så mye å ordne med mine egne.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sykt bra at du innser at du fortjener bedre:D Håper du vikrelig finner en fin fyr som fortjener deg sanrt. og jeg vet at skolen er stress er så mye annet jeg heller vil gjøre, så du er ikke den eneste:p

maddiieeatthedisco sa...

anonym: lol hva?

anonym: gidd å vær anonym da, det er irriterende xD men ja, det er litt bra aqt jeg har innsett det.

Anonym sa...

sv: Ja, ikke sant! :O Jeg blir veldig påvirket av det hvertfall.

maddiieeatthedisco sa...

det er ikke helt sunt tror jeg.. tar sånne ting litt for seriøst tror jeg :/

Anonym sa...

sv: Ah, du er heldig! :D:D:D Tok ikke så lang tid før jeg ble ferdig, da! :)

maddiieeatthedisco sa...

haha, bra det ;)

Anonym sa...

sv. Hehe. :P Mange som gjør det. Men om du har øvd hele dagen, så går det jo helt fint, da! :)

maddiieeatthedisco sa...

vel. ill make sure to let you know, dear ;)