søndag 16. november 2008

let it go, theres no way you can save it now.

Det hadde ikke vært så dumt å kunne gjøre som dyrene mine, bare ligge å sove hele dagen. Kanskje en tur ut her og da, spise litt, og så sove igjen. Mens jeg stresser med å gjøre lekser og planlegge uken som kommer, ligger de og snorker i sengen til broren min. De sover så tungt at de ikke engang reagerer når jeg kommer inn i rommet, setter meg ned og tar bilder av dem. Litt av en vakthund han der, altså.


Hele fenomenet med at helgen er til sånn at man kan slappe av har ikke jeg helt forstått tror jeg. Jeg er alltid sliten og trøtt etter helgen, uansett hva jeg sløser søndagen min bort på. I dag har jeg ikke gjort annet enn å fomle rundt i huset, skrive litt på egentreningen jeg skulle ha levert forrige uke, og spist pizza til frokost. Vi får besøk av tanten og onkelen min i kveld, men jeg drar og overnatter hos en venninne istedet. For så hyggelig er jeg.. Vi fant ut at det ville være mye mer praktisk å sove over hos henne på majorstuen, siden vi skal besøke en moské i de første timene på mandag med religionen. Nå skal jeg gjøre meg klar, spise nybakt, islandsk brød og pakke til i kveld. Vi blogges igjen på mandag, tenker jeg :)


13 kommentarer:

Anonym sa...

Digget bildene, har du tatt dem selv?

sv: Ah, jeg vet hvordan det er ass! Å ligge etter, men ikke ORKE å jobbe seg inn igjen.

maddiieeatthedisco sa...

takk:D jepp, tok dem tidligere i dag!

Anonym sa...

Oi, du er flink! :) Har du dA?

maddiieeatthedisco sa...

hah, er jeg? :O

Anonym sa...

Fine dyr du har :)

maddiieeatthedisco sa...

takk :D

maddiieeatthedisco sa...

takk :D

Anonym sa...

Aww, du er jo søt selv, da! :D Så hold tåta di! :)

maddiieeatthedisco sa...

haha sjekk krag tar av på comments<3 du er søtest, og det vet du!

Mia sa...

søt header :)

maddiieeatthedisco sa...

takk :D

HEI! sa...

dddrrrrrritdigge bilder :D

maddiieeatthedisco sa...

hehh, du som er dddrrriitdigg vilde ;)