fredag 14. november 2008

ill keep your memory vague.

Det er ikke helt dagen i dag heller, altså. Jeg vet ikke helt hva det er, men har ikke fått meg til å gjøre noe som helst i dag. Hadde 4 timer norskprøve på skolen i dag, var heldigvis ferdig etter det. Var i hus før 12, og siden det så kan jeg ikke engang huske hva jeg har gjort. Fra det jeg husker har jeg ikke gjort noenting som helst. Hatt besøk et par timer, spist sushi til middag og kjedet meg. Noe i den duren.

Hva som skjer i helgen er fortsatt usikkert, det har vært sånn de siste ukene. Alt har vært så uforutsigbart, vi har aldri visst hva som har kunnet skje. Vi har ventet, vi har trodd og vi har gruet oss. Forrige helg ble avlyst, selv om det ikke egentlig hadde vært nødvendig. Denne helgen derimot. Nå tror jeg ikke noen av oss vet hva vi skal gjøre, men det er heller ikke det viktigste akkurat nå. Nå er alt veldig usikkert, alt er ganske vanskelig. Jeg klarer ikke sette meg inn i situasjonen, det er klart jeg forstår til en viss grad, men jeg føler meg fortsatt hjelpesløs og uvitende.

Nå skal jeg se om det går en bra film på tv, så skal jeg drukne meg i dynen, tankene og mørket. Det blir ikke så dumt å bare ligge der å stirre på tvskjermen. Hele morgendagen går med til jobb, for så 18årsdag på kvelden. Om det blir noe av, that is. Ellers så sliter jeg med å designe russekortet mitt, det er frist 1. desember. Jeg er virkelig nødt til å finne et vittig sitat å putte på det. Og så må jeg enten rote frem et brukbart bilde eller få til noen nye photoshoots med meg selv. Litt mye å tenke på akkurat nå. Jeg kan både le og bli sint av det som skjedde i går, det er fantastisk morsomt hvordan jeg har såpass selvinnsikt at jeg i går innså hva faen det er jeg egentlig driver med. Kanskje det er på tide å finne ut av hva jeg vil? Jeg tror jeg fant ut noe i går, men man vet jo aldri med meg..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, takk skal du ha for det! :) I love it.