søndag 23. november 2008

never looking over my shoulder.

Helgen er igjen over og jeg gleder meg ikke til i morgen. Jeg er sliten etter i går, irriterer meg over ting jeg gjør og ikke gjør, og så gruer jeg meg til en ny uke. Tentamenene starter denne uken, egentlig i morgen. Imorgen er det nemlig begravelse, jeg hadde heller hatt tre tentamener på en dag, for å si det sånn.

Fredag var jeg bare hjemme, fikk endelig sett mamma mia. Jeg har hatt soundtracket lenge da, bare aldri sett filmen. Lørdag sov jeg ganske lenge, dro en tur til sandvika for å snakke med venner som var på jobb, og for å se om jeg fant noe å ha på meg. Jeg tror ikke jeg var der en time engang, jeg fant ikke noe å ha på meg.. Uansett. Resten av for/ettermiddagen gikk med til stress med å planlegge kvelden. Sånt skal virkelig ikke være lett. Gutter spesielt, har jeg lagt merke til. De kan ikke det å planlegge, grusomt irriterende til tider.

Uansett, vi kom oss til lillestrøm (men hysj da..). Der ble vi etterhvert mer eller mindre splittet, vi dro hjem hver for oss i dag morges/formiddag/ettermiddag. Buss for tog er dritt, enda verre med hungover og gårsdagens klær på seg. Men nok om det.. Nå skal jeg sove, tror jeg. Vi blogges vel i morgen.. :)

5 kommentarer:

CHRISTINAFRAAS sa...

håper det går bra i begravele.. og lykke til med prøveuke!

maddiieeatthedisco sa...

takk takk :)

CHRISTINAFRAAS sa...

you did? haha, funny.. kjenner du folk fra nesodden?

Hilde sa...

Fin blogg :-)

maddiieeatthedisco sa...

christina: yes i did! du var søt som brusboks:D åja, gjett om jeg gjør.

hilde: tusen takk!