mandag 3. november 2008

far away from the memories..

God morgen. Jeg håper det er noen der ute som faktisk føler seg bra og smiler denne morgenen.

Jeg hadde ikke trodd at alt dette skulle ta en så brå vending. Jeg har kanskje hatt tanken i bakhodet hele tiden, men jeg har klart å fortrenge den, forvrenge den egentlige sannheten og gjøre alt til sånn som jeg vil at det skal være. Men det er jo aldri sånn det skal fungere. Man kan aldri vite hva han egentlig mener med ordene han sier, jeg trodde det betydde noe når han holdt meg i hånden og sa at han likte meg. Jeg trodde det betydde noe når han holdt rundt meg om natten. Jeg trodde det var sånn oppførsel og slike ord han valgte for at jeg skulle falle for ham, jeg trodde det var hele poenget. But I guess i was wrong.

Han bruker meg, og jeg lar ham. Det kommer til å ødelegge meg, og det skremmer meg hvordan jeg lar ham rive meg i stykker, rippe opp i det jeg har prøvd å legge bak meg. Han gjør som han vil, kommer og går når han vil, kaster meg rundt og fanger meg igjen. Han er slettes ikke rett person å falle for, men jeg kan virkelig ikke noe for det. Jeg er vant til å bli skuffet og etterlatt alene, hvorfor ikke gå gjennom alt en gang til? Det kan for all del være alt jeg er god for..

11 kommentarer:

Anonym sa...

herregud, dette fortjener du virkelig ikke! Du er jo den koselige jenta og kan ikke fatte at noen kan gjøre slik mot deg! Kunne ønske at det var en fyr som behandlet deg som du fortjener.

maddiieeatthedisco sa...

nå skulle jeg ønske jeg visste hvem du var, anonym. men tusen takk for at du er så støttende og snill. det føles litt lettere når man vet det er noen som kan hjelpe meg igjennom hva som nå enn kommer til å skje / har skjedd.

Anonym sa...

Du da, du vil alltid ha noen rundt deg som bryr seg og støtter deg! Og jeg syns virkelig at det er kjipt at slikt alltid skal skje med deg, og det mener jeg! kan ikke fatte at folk ikke kan se hvor fin person du egentlig er! vet jo egentlig ikke hva som har skjedd men den måten du skriver på så kan man forstå en del<3 Grunnen for at jeg er anonym er fordi jeg ikke vet hvordan du hadde reagert hvis du hadde vist hvem jeg var, vil så fall først få bedre kontakt med deg igjen;)
mange klemmer<3

Anonym sa...

Uff, slikt er så utrolig kjipt. Jeg vet hvordan du har det, jeg har også blitt betatt av drittsekker som bare bruker meg. Om jeg hadde vært deg så hadde jeg prøvd å innse at jeg har det bedre uten han, det kan være tungt i starten, men det vil bli bedre i lengden. Stakars deg.

maddiieeatthedisco sa...

ææh så mange anonyme! Ö

anonym 1: herregud, jeg MÅ vite hvem du er nå! det er urettferdig x( haha.

anonym 2: akkurat nå har jeg bare tenkt til å se hva som skjer når jeg møter han neste gang, han hr tross alt sagt at det kan bli NOE.

Anonym sa...

madeleine, dette er noe dritt. som anonym sa: dette fortjener du virkelig ikke!

jeg håper det løser seg og at enten så begynner han å behandle deg med den respekten som du fortjener eller så finner du en fyr som gjør det uten at du er nødt til å be han om det.
<3

maddiieeatthedisco sa...

takk iselin, det håper jeg og.

Anonym sa...

Ja, snorre gjorde det. Han er kul.

maddiieeatthedisco sa...

haha flott.

HEI! sa...

ååå :/ uffda. så dumt :( ingen fortjener sånt. du virker veldig søt :))

utfordring til deg :p
http://armaduro.blogspot.com/

maddiieeatthedisco sa...

awhh takk vilde :]