torsdag 13. november 2008

oh, come on already.

Men i HELVETE da. Som om det ikke var nok med at det her i utgangspunktet er så til de grader fucka fra før, så skal resten bare gå galt når noe fungerer for en gangs skyld. FAEN.

Hva har jeg gjort galt for å få den ÉNE tingen jeg har gledet meg til denne uken ødelagt? Det var planlagt og alt kom til å fungere, litt nervøs ble jeg i går da mamma sa hun var blitt forkjølet og kanskje måtte være hjemme fra jobben - men det kunne hun ikke, for det var så mye å gjøre i dag. Jeg pustet lettet ut og sovnet med et smil om munn. Jeg blir vekket litt før halv 8. Det er frost ute - jeg kan ikke kjøre scooter. Mamma er syk - jeg kan ikke være hjemme. FAEN FAEN FAEN.

Er det mulig, liksom? Alt lå til rette for at det her skulle gå bra, og så ble bare alt ødelagt, og nå må jeg stresse for å få det til igjen. Jeg må i tillegg bruke masse penger og tid på å komme meg dit. Jeg er der hver gang, hadde vært fint om det kunne vært annerledes for en gangs skyld. Helvete. I dag har alt virkelig gått imot meg, selv om jeg bare har vært våken i en halvtime. I tillegg så bestemte huden min seg for å være litt slem den og, den har vært nogenlunde fin hele uken, og AKKURAT I DAG MÅTTE den jo bare slå seg vrang og poppe ut en kvise. Takk skal du faen meg ha.

Karma's a bitch, i guess. Det er jo ganske tydelig at jeg ikke burde gjøre det her i det hele tatt. Er det ikke vennene mine som ber meg om å ikke gjøre det, så går resten av verden imot meg istedet. FAEN ASS.

6 kommentarer:

Anonym sa...

sv. Takk skal du ha for det.. :) Nei, det var jo ikke så lang dag at det gjør noe. Hva skal du resten av dagen da?

maddiieeatthedisco sa...

woo aleksander jo :D bare hyggelig!

Anonym sa...

Hahaha, også så sinna!

maddiieeatthedisco sa...

hahaha er det rart da!! XD

Anonym sa...

Huffhufffhuff... ;/ Hva har du gjort galt for å fortjene alt dette?

maddiieeatthedisco sa...

haha det er vel mer det at verden prøver å stoppe meg i gjøre noe galt XD