onsdag 26. november 2008

free time is so two years ago.

Hejj, klokken er kvart på ti og jeg skal legge meg når jeg har postet dette. Begynner å bli syk - er hoven i halsen og føler meg sliten hele tiden. Typ sånn det var når legene trodde jeg hadde kyssesyken i sommer. Ikke bra, for jeg har bursdag på søndag.

Gleder meg til lørdag, skal feire med masse venner her hjemme og så ut på byen etterpå. Men før det har jeg en tentamen og prøver jeg er nødt til å øve til. Neste uke blir et helvete. Jeg som hadde planer om to konserter tidlig i desember.. Det er det umulig å få til. Er ikke lenge før julejobbingen starter heller. Jeg vet da faen når jeg skal få handlet julegaver. Det er altfor mye å gjøre nå, og det føles ut som om jeg ikke får nok søvn selv om jeg sover 8 timer om natten, sovner som regel på ettermiddagen uansett.

Jeg vet ikke engang hva jeg skal ønske meg til bursdagen min.. Noen idéer?

9 kommentarer:

Anonym sa...

øøøø :) jeg synes at du ikke skal ønske deg noe jeg..blir uhyre enkelt for meg å velge ut gave :) Du kan heller se på det som en gave at jeg kommer! ;)

også er jeg slem som sier at jeg er anonym..så du får gjette hvem det er :)

maddiieeatthedisco sa...

hahah seriøst dårlig gjort, tør ikke gjette heller XD

Anonym sa...

Det er OB, for sure.

maddiieeatthedisco sa...

var det jeg trodde og, turte bare ikke si det XD

Anonym sa...

Er jeg såå lett å lese? :S

maddiieeatthedisco sa...

hahaha had you at øøøøø, sweetie;)

Lina sa...

yeya, så klart.. måtte jo komme inn i bloggverden før eller seinere. Ser at du er godt etablert, jeg liker stilen veldig godt :))

CHRISTINAFRAAS sa...

føler med deg, altfor mye og gjøre, og altfor lite tid til å handle gaver.. når jeg først går ut blir det bare gaver til meg..

maddiieeatthedisco sa...

lina: jaa, vært her en stund :) takktakk!


christina: hahh kjenner til det ja xD