fredag 28. november 2008

thanks for the memories, even though they werent so great.

Jeg vedder på at jeg er syk innen søndag, det slår søren meg aldri feil. Jeg kan ikke huske en eneste bursdag jeg ikke har vært syk, ihvertfall ikke helt frisk. Det kan godt hende det har noe å gjøre med at det er i slutten av november, men jeg velger å tro at det rett og slett er skjebnen som har bestemt det. Har noen minner om bursdager som har blitt avlyst og ødelagt fordi jeg har vært syk. Det skal faen ikke få bli sånn denne gangen! Selv om jeg er hoven i halsen, det gjør vondt å svelge og jeg ikke føler meg bra i det hele tatt. Jeg blir 18, for faen, og det er det ingen som skal hindre meg i å feire.














Hadde norstentamen i dag, skrev om særemnet. Det var forholdsvis lett siden jeg kan telle på to hender hvor mange ganger vi har skrevet/snakket/tenkt på det før. Men det betyr jo ikke at det gikk bra da, selvfølgelig. Jeg var tidlig ferdig, var faktisk hjemme før kvart over 11. Ikke dumt på en fredag! Nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke dagen til.. Jeg må gjøre lekser og øve til noen prøver. Har en haug tentamener igjen fremover, pluss et par prøver jeg er nødt til å gjøre det bra på. Huhei, det blir morsomme uker. Jeg krysser bare fingrene (og tærene litt) for at jeg ikke blir ordentlig syk, at prøvene går litt bra iallefall og at juleferien kommer så fort som mulig.

Bildene er tatt med mobilen på vei til skolen i går og i dag. I dag gikk jeg hjemmefra halv 8, da var det bek mørkt gitt.. Ikke veldig oppmuntrende kan du si. Jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til i dag, altså. Føler meg heller dårlig og er ihvertfall ikke i humør til lekser eller egentrening eller øving eller noe som helst egentlig. Fikk en god nyhet i går da! Fall Out Boy skal på europaturné i mars (tar jo selvfølgelig ikke turen hit da..), og de er i London 6. Mars. Jeg og Iselin er en halv cm og litt planlegging unna å bestille billetter, fly, hotell og alt som trengs. Det er faen ikke dumt ass. That's like a dream come true, yo. Nok for i dag ass, tror jeg legger meg ellernoe.

2 kommentarer: