mandag 24. november 2008

forget about what i did.

Det er nesten 30 grader på rommet mitt og jeg fryser. Frosten sitter igjen i kroppen etter tidligere i dag, jeg tror ikke jeg har vært så kald på veldig lenge. Begravelsen var selvfølgelig ikke noe gøy, men jeg er glad jeg var en del av den. Det er så urettferdig at sånt skal skje med noen. Men ja, i dag har jeg ikke stort å blogge om, så da fikk jeg heller noen venner til å lage spørsmål til meg.

Hvilke tre band har du hørt mest på de tre siste dagene?
Band of Horses, Brand New og Britney. Heh, spilt nylig lagt til XD

Hvilken sko tar du på deg først?
Hadde jeg tenkt over sånne ting hadde jeg fått problemer i hverdagen, tror jeg..

Ville du helst vært innelåst på et rom med en eks (som du ikke liker..) i 2 dager eller i en heis med din verste fiende i 12 timer?
Huh. På et rom med eksen, tror jeg. Kanskje.


Du er en del av en vennegjeng på seks. Hvilke fem mennesker du ikke kjenner idag ville du valgt ut som de resterende? Hvorfor akkurat disse?

Den er vanskelig ass, det er altfor mange jeg gjerne ville hatt med. Men ok..
Brendon Urie; sier seg selv egentlig, sett han heller?
Hayley Williams; jeg elsker henne.
Mitchell Davis; fuckings genial, da?

Katy Perry; finner du søtere jente, liksom?
Pete Wentz; muligens den personen som det må være fetest å være venner med.

Hvem var din første celebrity-crush?
Sånn ordentlig crush må vel ha vært Orlando Bloom, tror jeg. Originalt, ja?

Hva er din beste sex-opplevelse?
Hah nei, vet du hva Mads. Sånt blogger jeg bare om på livejournal.

Hvilken person har påvirket deg mest de siste to årene?
Jeg har ingen anelse, faktisk. Mamma, kanskje? Nei, jeg vet ikke jeg altså. Har et par kandidater.

Hvilket skoleår er ditt favorittår?
Dette året ligger ganske så bra an, faktisk.

En gal terrorist kupper en "Ylvis møter veggen"-sending og gir deg valget - hvilken Ylvis-bror må dø?
HAHAHAHAH. Nei, shit vanskelig situasjon, da! Men sorry Vegard, du er nødt til å dø. Bård<3

Finnes det en hendelse i livet ditt du ville vært villig til å dra tilbake i tid for å gjøre om, selv om du hadde risikert å forandre ALT som har skjedd siden da?
Nei, tror ikke det finnes en sånn hendelse. En del jeg gjerne skulle ha endret på, men ingen som er verdt forandring av alt som har skjedd siden.

Du strander på en øde øy med en person du kjenner og en du ikke kjenner. Hvem ville du helst det var?
Jon Walker because of his survival-skills (som jeg forsåvidt bare ser for meg at han har). Og Mads, for da kan jeg spise han etter at jeg har drept han. Se på gutten da, han oser jo proteiner og ser skikkelig mettende ut.

Ville du valgt bort alkohol dersom du helt sikkert ville fått en bra karriere og et langt liv?
Ja, det ville jeg. Alkohol er gøy, men det finnes grenser.

Ville du valgt en dropdeadgorgeous kjæreste med NULL personlighet eller en helt okå kjæreste med superpersonlighet?
Okå med superpersonlighet.

Du får sjansen til å oppfylle alle ønskene til en av dine beste venner, men dette betyr at du aldri får se denne igjen. Ville du gjort det?
JA. Eller.. Kommer litt an på hva slags ønsker han/hun har.

Hvorfor dro du fra meg på lørdag????????
Nei Linda, du vet... Hadde litt til gode for alle gangene du har dratt fra meg ;) Dessuten så..

Spørsmålet fra Heidi sensurerer vi.....


Takk til alle som har bidratt (som i hovedsak har vært ruterknekt).

6 kommentarer:

CHRISTINAFRAAS sa...

what? hvem kjenner du som kjenner meg? haha!

maddiieeatthedisco sa...

hehe ihvertfall to stykker som var på russekarnevalet i helgen. kanskje tre som går/har gått i klassen din :)

CHRISTINAFRAAS sa...

ouch! hvor er du fra, og hvilke felles venner er det snakk om? haha.. nå er jeg nyskjerrigper!

maddiieeatthedisco sa...

haha asker, mattis sitter rett ved siden av meg akkurat nå ;) haha. og så kjenner jeg siv og benedikte. mattis er for øyeblikket ganske imponert over at vi "kjenner" hverandre XD

SKN sa...

kaldt på rommet ditt? huum jeg kjenner meg igjen..

maddiieeatthedisco sa...

^ bedre i dag! :D