onsdag 19. november 2008

if it aint your love, i want blood from you.

Nå er jeg lei av historie, nå. Jeg ble vekket tidlig i dag morges (vel, halv 11..) og tvunget med ut i kulden. Måtte hente scooteren som hadde overnattet på skolen før det ble umulig å kjøre på veiene. Usminket, trøtt og grinete ble jeg med ut, kom meg trygt hjem igjen gjorde jeg også. Humøret lettet litt da mamma kjøpte ny sminke til meg, takk mamma. Åja, jeg har hatt studiedag i dag. Derfor var jeg ikke på skolen, til dere som lurte på deeeet..

Har en følelse av at jeg faktisk forstår pensumet til prøven i morgen, men det er så typisk meg å overvurdere hva jeg kan, og når jeg da sitter på prøven så kan jeg egentlig ikke det jeg burde ha kunnet i det hele tatt. Kan da litt om parlamentarismen, demokratiet og grunnloven. Og litt om første verdenskrig. Litt er ikke nok.

Nå er jeg faktisk nødt til å slutte å utsette ting jeg er nødt til å gjøre. Har 7 sider på openoffice med notater til prøven. De må leses og pugges. Klokken er 5 på 11. Jeg tror jeg har nevnt det at jeg har dårlig tid før. Eller?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer, parlamentarisme og sånt er dritt.

Anonym sa...

kjenner til den ass. utsettelser alt jeg :/

Anonym sa...

hahaha, fail.

*utsetter

maddiieeatthedisco sa...

matias: takk, tell me about it....

iselin: hahah <3

Anonym sa...

åå jeg syns det er så spennende jeg:D

maddiieeatthedisco sa...

hva da!? historie.. :O?

Anonym sa...

Oi, du hadde bare helt nydelig blogg! :D
Hvilken mal bruker du? Har du laget egen?

maddiieeatthedisco sa...

bruker en av de aller enkleste malene, endret bare fargene osv og lagde egen header + satte inn egne bilder osv :) tusen takk!

Marthe Sofie sa...

jeg hater å pugge historie og sånt. se-ri-øst.

lykke til :)

HEI! sa...

overvurderinger og utsettelser er mitt varemerke, haha :D

maddiieeatthedisco sa...

marthe: jeg og........

vilde: hahah awesome xD