tirsdag 11. november 2008

sinking to the bottom.

Vi er snart i midten av november, jeg er nødt til å begynne å planlegge 18årsdagen min. Snakket med mamma om det isted og kom frem til ihvertfall 15 personer jeg har planer om å be på selve bursdagsvorset. Hvem jeg vil møte på byen er en helt annen sak. Det var ganske morsomt å se hvordan mamma tok seg selv i å si at jeg ikke får lov til å dra på byen, for nå kan hun ikke lenger bestemme over det. Herlig.

I dag er det lite å skrive om. Jeg har gitt opp gyminnleveringen, jeg gidder ikke gjøre lekser. Jeg er sliten og trøtt og vil sove. Samtidig er jeg faktisk i et nokså godt humør, men jeg detter nesten sammen når jeg skrur av musikken. Det er bra det er morsom film på tv, jeg har tenkt til å bare begrave meg i dynene og glede meg til torsdag og til helgen. Jeg vil ha godteri og koselig film, jeg vil ha besøk og jeg vil sove. Klarer ikke slutte å gjespe selv om jeg sikkert har drukket en liter kaffe eller mer i dag. Kunne ønske jeg var i stand til å gjøre noe fornuftig. Eller noe i det hele tatt..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg må si at jeg digger bloggen din! Du skriver bra, og jeg liker å lese på denne siden, altså!

maddiieeatthedisco sa...

takk sofie, hyggelig å høre <3

Tuppene sa...

Burde egentlig ha gjort masse skolearbeid jeg også, men orker ingenting. Du er ikke alene:)

CHRISTINAFRAAS sa...

åh, å bli 18 er det beste å fylle min 18årsdag var underbar!

maddiieeatthedisco sa...

frktetlie: haha bra det finns fler :)

christina: jeg gleeedeeer meeeg!