torsdag 22. mars 2007

6 interresante ting om meg!

"Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

Dette så da spennende ut =) Vet ikke riktig hvor mye spennende det er å skrive om meg for tiden da, men... Siden jeg allerede sitter her og skriver, og ikke har tenkt meg på skolen i dag. *Kremt* matteprøve. Jeg har faktisk legetime da... Uansett. Jeg har mye skriving foran meg, ettersom jeg både skal skrive denne bloggen OG et essay til norsken i morgen. Jeg starter nå.

1. Jeg har meldt meg på Idol 2007! Trodde aldri jeg skulle tørre, men jeg overrasket meg selv da jeg skjønte at jeg faktisk hadde nerver til å gjøre det.
2. Jeg hater slengbukser. Er det noe du ALDRI kommer til å se meg i, så er det det. Det er stygt og rett og slett meeeget smakløst. Dette hatet grunnes muligens egne opplevelser med de ondskapsfulle slengbuksene.
3. Jeg har dårlig selvdisiplin. Eksempel: nå skulle jeg vært på skolen og hatt matteprøve. Jeg skulle egentlig ha skrevet essayet til norsken FØR jeg begynte på denne bloggen.
4. Jeg vet fortsatt ikke om følelsene mine for han er borte. Jeg har en viss anelse om at de er blitt svakere (det har de faktisk blitt), men hvordan det blir å se han sammen med en annen, det vet jeg ikke hvordan jeg takler... Enda.
5. Jeg snakker i søvne. Noe jeg ikke er så alt for fornøyd med, for å si det sånn.
6. Jeg jukser. Beklager å måtte si det, men jukser på mye rart. Ikke alt, men mye. (Les: jeg jukser der det er nødvendig! Det er for mitt eget, og for andres beste).

Sånn. Meget interresant. Beklager for dårlig blogging i det siste, men har bare ikke orket å skrive. Og nå som PCen jeg har på rommet mitt har black-out, så får jeg ta til takke med PCen på broren min sitt rom. Skjermen er så stor her. Må snu på hodet for å se fra en side til den andre på skjermen. Men ellers så fungerer det fint =)

Jeg sender videre (Alexander, Ann-Kristin, Julie og Mads (hvis dere ikke allerede skriver fra Maren sin), og ja.. Vet ikke fler =P).

Nå skal jeg skrive norsk essay... Blir vel ikke så vanskelig. Hva annet skal jeg gjøre?

<33