søndag 11. mars 2007

The day after...



Nevnte jeg at han og Benedikte er sammen?
Jeg føler meg ikke så ille, og det får meg til å lure. Jeg klarer å le av gårsdagens hendelser. Jeg kan smile når jeg tenker på det. Jeg spurte Benny om han var flink til å kysse. Og svaret var; ja, veldig! Og jeg lo.. Av meg selv. Og av Benedikte. Og av han.
Jeg lo av oss. Hvorfor vet jeg ikke.

For øyeblikket prater jeg med han på msn. Han har navnet hennes i nicket. Og jeg kjenner ikke lenger den følelsen som jeg hadde før. Det er rart. Han har til og med bilde av henne på msn. Og jeg kan ikke kjenne noe lenger. Det er ikke den samme følelsen som kniper seg fast i hjertet hver gang han logger seg på, eller sier noe. Det føles rett og slett tomt. Men tomt på en god måte =)

Jeg har en "kom deg over han" oppskrift til dere;
- Spill gammel, glad og barnslig musikk (ex. Hanson, Hillary Duff, Aaron Carter)
- Snakk med de gode vennene dine
- Le av hva som har skjedd
- Dans rundt i huset som en og annen galing :P
- Skru opp volumet på maks! Og syng!
- Gråt ut alle tårene du har, og så tenk positivt!
- Gjør noe hele tiden, ikke sitt stille!

Det har hjulpet meg =) I stallen i dag, så gikk alt veldig bra. For en gangs skyld oppførte hesten seg fint og.. Hehe.. :P

Alt er mye bedre. Jeg føler ikke den samme kjedelige følelsen lenger. Vi er venner, og det er nok.. =) <3

1 kommentar:

Frøken Fryd sa...

Hei.
Fant bloggen din via en annen, og tenkte bare å legge igjen et lite pip.

Jeg er ganske mye eldre enn deg, men kjenner likevel igjen følelsen fra da jeg var på din alder (haha, følte meg enda eldre nå :-p) og i nogen lunde samme situasjon som deg. Du beskriver det så godt, jeg kjenner nesten følelsen "på kroppen"!

Hold ut, hold fram, hold på!