fredag 16. mars 2007

Another week gone..

Enda en skoleuke er over. Denne uken vel så stappet full av både glede og sorg. La meg oppsummere;

- Mandag: stress, savn, hodepine, lekser
- Tirsdag: hodepine, stress, lekser, TV
- Onsdag: fremføringer, lekser, hodepine, LOST
- Torsdag: matte-stress, scooter, kaffe
- Fredag: gym, støl, hodepine, nakkevondt

Jeg merker at den listen muligens ble litt negativ. Så da oppsummerer jeg det positive og.
... Kommet over han (kanskje!?), gode venner, scooter-kjøring, ferdig med fremføringer, bra musikk, vårfølelse, latter og smil. Jeg har egentlig kost meg denne uken... Til tross for kostant hodepine.. =/ Jeg vet ikke hvorfor jeg har det..

Jeg føler jeg har snakket for lite denne uken.. Har ikke fått sagt alt jeg vil, til dem jeg vil. Det skal jeg heller ikke gjøre, for da blir folk såret.. Men sånn... Jeg har ikke pratet så mye med Anka og alle de andre lunsj-venninnene. Ingrid har nesten ikke vært på skolen.. Og jaa.. Har klart meg greit da. For har pratet ganske mye med Stian.. Og Siv <3

Oxford =) Anka!? Hvis du leser. Hvorfor er du ikke på msn. Skulle ikke vi bestille i dag, da? =P Hehe.. Imorgen må det vel bli. Og imorgen, blir en stressende dag. Og en fin dag. For jeg skal kjøpe scooter <33 Jeg er friii! Etter alle disse årene med kjedelig og lange gåturer til og fra skolen, venting på folk jeg skulle sitte på med, time på time i bilen med mamma og pappa. All den tiden. Skal nå brukes på scooter <3 Det kommer til å bli, helt seriøst, noe av det beste som har hendt meg!

Ingen venner mistet denne uken. Heller ingen nye, såvidt jeg kan komme på.. Husker jeg dem ikke, så er de kanskje ikke venner heller... :P Joda.. Venn og venn, da.. Men! Jeg har fått dilla på 2 nye band; Fall Out Boy (likt en stund da xP) og Jimmy Eat World...

... Og ja.. Jeg er One Tree Hill addicted x) <33

Ingen kommentarer: