mandag 12. mars 2007

Stress = hodepine


Jeg føler ikke den samme kilende og lengtende følelsen. Jeg tenker på andre ting, og jeg gjør andre ting enn å tenke på han.
Så han i gangen i dag.. Og jeg følte egentlig ikke noe spessielt. Og det føles både bra, og litt kjipt. Siden det har vært en såpass stor del av livet mitt.. Og nå er det bare borte..

Men jeg skal absolutt ikke klage på at det går over! For det er klart at det er det beste for meg. Men det er en bit av meg som mangler alikevel. Den plassen han fyllte ut i hjertet mitt. Jeg håper den plassen kan bli erstattet av en annen. Og det litt fort x)

Vi fikk en oppgave om å finne en blogg på nettet i norsktimen i dag. Jeg satt sammen med Erik og Bjørn. De mobbet bloggere, og sa de var emo alle sammen :P Jeg er da ikke emo! Ikke har jeg kutt oppover armene, jeg går nesten aldri i svarte klær, og jaa... Jeg er ikke emo!! Så da vet dere det.. =P

Ellers så har jeg hatt vondt i hodet, noe jeg alltid har. Det er for mye stress... Alt for mange innleveringer, prøver, lekser og prosjekter på én uke! De hadde ikke trengt å presse alt inn på 5 dager da.. Men jeg går ut ifra at lærere generelt bare er så dumme.. Hah.
Oi shit. Det stemmer det. Jeg har franskprosjekt som skal leveres/fremføres på onsdag. Og har jeg begynt å skrive? Niks... Gud, jeg er virkelig smart og effektiv når det gjelder planlegging av lekser.. Men det blir gjort. En eller annen gang x)

Det var alt fra meg i dag. Nå skal jeg gå å bade... :) Gjøre meg klar for sengen skal jeg og. For jeg trenger søøøøvn! Så. Sov godt & drøm søtt. <33

Ingen kommentarer: