torsdag 15. mars 2007

Vårstemning <3


Vårstemning <3
Idag var det på med solbrillene som jeg fant nederst i en eske med sminke og tingtang. På med tøyskoene fra Lacoste og tynn joggebukse. Det var utrolig deilig å gå på den tørre asfalten til skolen. Og i tillegg har jeg kjørt scooter! Riktignok inne i et parkeringshus, men det var en utrolig befriende følelse!
Det var meg. Og tre 10-klassegutter fra den gamle skolen min. De var overraskende hyggelige. Og veldig flinke til å velte alle kjeglene da vi kjørte slalom. Jeg veltet ingen, og overrasket meg selv ganske kraftig. Jeg trodde jeg skulle få problemer på et motorkjøretøy, men det gikk fint!

Nå er det ikke mye som gjenstår før jeg kan kjøre scooter til skolen! Må ha den laaange kjøretimen fra 10-18 en dag, og så er det bare teoriprøven som gjenstår... Så er jeg fri! Det blir deilig å cruise rundt, hvor jeg vil, på tørr asfalt. Kunne bestemme hvor jeg selv vil. Jeg kan dra hvor jeg vil, når jeg vil. Uavhengig av alle andre!

Jeg gleder meg til tørr asfalt. Varme dager. Sol og blå himmel. Fuglekvitter. Lange dager og varme netter. Sommerferie. Fester. Gutter. Is. Bading. Båtturer. Oxford med Anka. Scooter <3.
Åååhh. Det skal bli den beste sommeren noensinne!

Så. På lørdag skal jeg kjøpe scooter <33 Så skal jeg cruise hele helgen. Ulovlig riktignok. Bare rundt i nabolaget da.. Og kanskje. Til skolen på mandag. =/ Hvis jeg tør, da.. Får jo ikke førerkortet før det. Spørs hva mamma & pappa sier.. :P

Nå går jeg og legger meg.. Snart. Må få sendt noen sanger over msn først. Såå...

Sweet Dreams <333

Ingen kommentarer: