mandag 19. mars 2007

Fransk hore...



Jeg gleder meg til sommerferien! På bildet ser du Oxford =) Det er dit jeg skal på språkreise de 3 første ukene av sommerferien!
Det blir så deilig! Og nåå.. Skal jeg overtale Stian til å være med. Han sa han var litt interresert, selv om det er kvarten samtidig... Jeg må få han med! Det hadde vært utrolig gøy! Men no offence, altså Anka... Det blir kult uansett!

Det skjedde mye rart på skolen i dag.. 3 eller fler flaue opplevelser. 2 av dem var sammen med Mads, og begge inkluderte han. Den 3 var i fransktimen... Jeg kom til skade av å skrive FRANSK HORE over hele den ene siden i boken imens læreren stod bak meg. Jeg er et offer av kjedsomhet i fransktimene. Men omg. Jeg fikk 6'er på fremføringen min i fransk da! *Stolt* <3
Naturfagsprøven, derimot. Vil jeg egentlig ikke vite hvordan gikk... Dåååårliiiig.. x)

Hodet mitt er tomt. Noe det egentlig har vært i hele dag. Så her slutter jeg av.

Peace & Love <33

Ingen kommentarer: