søndag 18. mars 2007

How To Save A Life <33


Da var helgen over. Nesten ihvertfall. Det har da vært en helt grei helg. Søndagen var finest... Altså, har egentlig ikke bedrevet noe spesiellt.. Var på stevne i dag. Finalen av vintercup i sprang '07 <3 Hesten var fin og greier ;) Det har vært en laaang dag. Var tilbake fra stevnet før 10... En stund før jeg vanligvis ville stått opp.

Jeg skulle egentlig ha øvd til naturfagsprøven jeg har i morgen hele helgen, meeen. Jeg klarer ikke å konsentrere meg. Jeg sluntrer unna. Lyver for meg selv. Men *kremt* fikk øvd en del... Ikke det at det hjalp så alt for mye på selvfølelsen. Hodepinen hjelper ikke noe særlig den heller. Den er en av mine værste fiender for tiden... Kommer og går når den vil, ikke når det passer meg. Vent, det passer aldri å ha hodepine. Jeg hater hodepine. Det gjør vondt, og det gjør alt så mye vanskeligere å utføre!

Jeg har kjøpt scooter!! Oh joy! Den bærer det fantastiske og lovende navnet Peugeot Vivacity <3 Den er, som du ser på bildet, veldig søøt<3 Haha.. I den grad scootere kan være søte da... Men ihvertfall, jeg liker den. Og jeg skal hente den en eller annen gang neste uke. For jeg har jo ikke lappen helt enda..
Men gud som jeg gleder meg til å kjøre den =D

Enda en uke med skole står for tur. Prøver, innleveringer, lekser og mas... Jeg begynner å bli mektig skolelei... Men jeg tror det forbedrer seg når jeg får scooter, og slipper all gåingen.. ;) Håper iallefall på det..

Det virker som om ting jeg går og tenker mye på bare plutselig dukker opp! Jeg har lett etter en spesiell sang i en evighet! Og i et glimt av et millisekund da jeg switchet innom MTV i går kveld, der var den!!! DEN sangen! Intervju med artisten som har den! The Fray <33 Sangen heter How To Save A Life.. Og ja.. Jeg veeet den er gammel. Men jeg har flaks!

Ingenting minner meg om han lenger. Eller, det gjør det jo, men ikke på samme måte. Alle følelsene, virker det som, er borte. Når han nå og da dukker opp, så er det ingen triste tilbakeblikk og minner. Det er fremtiden som plutselig dukker opp. Erstattet med den vel så triste fortiden med han... Ikke så trist, men du tar poenget!
Jeg trodde det ville være vanskeligere å kvitte seg med følelsene... Det var hardt i starten, men det gikk utrolig nok rimelig fort over. Og nå... Alt er bedre!

Det var det. Søndagens blogg.. Jeg har hodepine, til tross for 2 Ibux! Nå skal jeg gå å drikke te eller noe. Men først må jeg bestille språkreisen. Krevende greier det der..

Peace & Love <33

1 kommentar:

Tania sa...

Hmm..okå, dette er skummelt!
For noen dager siden fant jeg også den sangen, ikke på samme måte, men jeg fikk den av en venn!
Og jeg har også lett etter den!=D Og nå som jeg leste akkurat den bloggen, hørte jeg på den sangen!!Den er driitfin!
Hehe!=) Du skriver dritbra hvertfall=)
Hilsen Tania=)