onsdag 28. mars 2007

Long time, no see..



Har ikke blogget på noe som føles som en evighet. Jeg beklager. Men alle arbeids/grave/bygge mennene som arbeider med å legge fortau oppe på veien ved meg er glad i å ødelegge min dyrebare internettforbindelse. Jeg mistet forbindelsen fredag ettermiddag, og etter det har jeg hatt mye rare tanker surrende rundt i hodet. Trolig grunnet bloggsavn.

Ojoj. Mye har skjedd og greier. Sist jeg blogget var... Lamegtenke. Torsdag formiddag. Og ja. Mye nytt har skjedd. La meg oppsummere;
- torsdag kveld = Prison Break tilbake <3
- fredag = skoleee... og internettforbindelsen forsvant hjemme.
- lørdag = henten min fantastiskflotteunderbare Peugeot Vivacity <3 (Scooteren min..) Kjørte masse rundt. Plaget trolig livet av naboene.
- søndag = kjørte enda mer scooter... forvillet meg ut på en forkjørsvei med fartsgrense på 50. Det gikk fint. For jeg kjørte i 60. Så på One Tree Hill og mamma kom hjem fra London.

Jeg har heller ikke fortalt om fredagen @ Siv. Oioi. Skumle saker. The Texas Chainsaw Massacre. MegSivBenedikteStianEirik. En merkelig sammensetning av underlige mennesker. Men denne gangen gikk så mye bedre enn den forrige. Takk Gud. Det ble ikke like trist / rart som forrige gang. Alt gikk helt fint. Ingen innpåslitne misunnelige følelser. Ingen tårer i øyekroken eller nedover kinnet. Ingen hodepine. Ingenting. Bare en fin følelse av... Si det. Jeg tror det er lettelse og glede blandet med den deilige, varme vårfølelsen. Livet fungerer. Puslespillbitene passer inn i hverandre og danner et helt bilde. Det er ikke lenger biter som mangler. Selv om noen av brikkene er litt slitt i kantene, så har jeg endelig klart å sette dem på plass. Det er en veldig fin følelse.

Jeg blir bombadert av facebook-friend requests, mail og spørsmål om hvor jeg har vært. Det viser seg at 4-5 dager uten Internett får folk til å lure på hvor jeg er. Det er koselig. Jeg fikk til og med melding av Stian i dag morges. Han lurte på hvor jeg var blitt av siden jeg ikke hadde vært på msn. Jeg ble glad (og nokså overrasket) da jeg fikk den meldingen. Han er søt =)

Mads skremte meg i går. Han kom nærmest løpende inn i klasserommet, og jeg la ikke merke til han før ansikten hans var 10 cm unna mitt. "Jeg er nominert på Sonitus!!!!!!!". De fleste i klassen snudde seg.. Gratulerer Mads, det var en veldig fin blogg <3
Og til Alexander, jeg er stolt av deg som endelig kom ut. Det var utrolig tøft gjort =D

Karakterer jeg har fått i det siste; 6 på franskfremføring, 5/6 på norsk kåseri, 5- på engelskfremføring. Ikke fornøyd med den siste der men.. Engelsklæreren er mildt sagt.. Uææh.

Shit =O Julie leser bloggen min. Ikke Julie T. Men Julie H.

Gotta' go ... Peace & Love <3

Ingen kommentarer: