søndag 4. mars 2007

Jeg gleder meg :D


Jeg har hatt en nokså fin dag. Humøret på topp =) Selv om sprangstevnet gikk så dårlig som det kunne gå, så var det ikke det som betydde noe. Ingenting går inn på meg nå, alt jeg klarer å tenke på er han.

Jeg hører på all mulig fin musikk. Musikken som en gang fikk meg til å gråte over han, får meg nå til å smile. Jeg er i transe. En fin transe =P Det er så deilig å slippe alle de triste dagene, all lengselen. Alt håpet. Og hva skulle til for å endre det? Å prate med han. Det hjelper! Og jeg er lykkelig for at jeg fikk sjansen i går. At jeg klarte å prate med han.
Omg. Stakkars Ann Kristin som må holde ut med meg på msn. Jeg babler og babler ivei om han. Men hun er flink som ikke blir sur x) Og neste helg. Den personen som må holde ut med meg etter overnattingen synes jeg egentlig litt synd på. Hehe. Jeg kan ikke vente til lørdag. Jeg må prate med han i mellomtiden. Og det får jeg sannsynligvis gjort. For han sa at vi skulle snakkes på mandag.

Jeg gleder meg. GLEDER meg! Jeg er helt i hundre. Jeg smiler hele tiden. Og synger til sangene på iTunes. Jeg gleder meg til skolen, jeg gleder meg gleder meg gleder meg til alt!!!
Og jeg elsker han! <3

Og btw. Alexander er endelig tilbake (www.gjennom-vinduet.blogspot.com)! =D

Ingen kommentarer: