torsdag 29. mars 2007

Kroning på skolen.. =)

Nok en herlig dag. Kort dag (les; spesiellt siden jeg ((og Linn)) dro før halv 12). Scooteren er min beste venn for tiden, og hva skulle jeg gjort uten den..? ... Gått.

Det er altså torsdag aka matte på skolen. Matte sa du? *Kremt*. Kan det vi gjorde på skolen i dag kalles matte? La meg se... Msn, facebook, blogthings, musikk, prat, sløving, vandring i gangene... Nei. Jeg har ikke en gang sett en åpen mattebok. Ikke rørt blyanten. Torsdag er en fin dag.
Mads (den geniale) har herved kommet opp med et nytt konsept. Kroner. Små utklippede papir-kroner. Vi (vår lille syklubb/mattegjeng) har fordelt kronene slik;

- Smartkronen- Mads sin. Selvfølgelig. Han får best karakter av oss i matte.
- Skulkekronen- Min. Mads bestemte det. Jeg skulker visst.
- Strykkronen- Heidi sin, fordi hun stryker.
- Søtekronen- Linn sin, fordi hun er søt.
- Sutrekronen- Julie, fordi hun alltid er sur..? Ifølge Mads..

Det var egentlig ikke meningen at alle kronene skulle starte på S da men. Det var sånn det ble. Og nå må vi lage flere kroner. Sexykronen, sløvekronen, sinnakronen, satankronen, surrekronen, slemmekronen, superkronen (den er SÅÅ min!) og... sexkronen!? Eller..?

Snart helg. Snart påske. Snart ferie. Snart Rauland. Snart nullniksvondtihodetogtrøttogikkefungerendeslitenhjerne. Påskeferie er fint det. Og etter ferien, da er det vår på alvor! Da er nesten all snøen borte, det blir varmere og lysere... Og alt blir fint.
Alt er fint. Noe mangler... Selvfølgelig. Men det skal jeg fikse på.

Det er en bit igjen i puslespillet for å gjøre alt komplett. Jeg er fullstendig klar over hva det er, ingen andre vet det enda. Og det skal heller ingen vite. La meg tenke.. Samme hva andre vet eller ikke. Dette er en generell ting som mangler, som jeg snart er nødt til å finne. Det har gått for lang tid, og nå er det nok... Selv om jeg klarer meg uten. En stund til iallefall...

Vi får se...



2 kommentarer:

Maren sa...

Å-å-å! Sabeltannkronen! Shotgun!

maddiieeatthedisco sa...

Ja! Jeg må innføre sabeltannkronen neste gang :P