torsdag 1. januar 2009

3, 2, 1.. here it goes.

Selv om ikke de siste timene av 2008 og feiringen av nyåret ble sånn som jeg egentlig ville det skulle vært, er jeg allikevel i godt humør og ser frem til å komme igang med 2009. Jeg fikk ikke vært der jeg egentlig ville være, så da satt jeg igjen med både den følelsen, og følelsen av å ikke kjenne noen på et helt nytt sted. By all means, det var koselig og sånn, ihvertfall på middagen/vorset. Jeg er generelt en person som prater mye og liker oppmerksomhet, men i situasjoner som i går kveld gadd jeg ikke prøve engang. Jeg endte opp med å vandre ute (!!) i nesten to timer og prate i telefonen. Det reddet kvelden min, egentlig.

Jeg har lest masse innlegg og sett på bilder av forskjellige folks opplevelser fra nyttårsaften. MANGE om hvor skuffende festen var og om mye som gikk galt. Jeg tror man har for høye forventninger til nyttårsaften, og dermed blir man skuffet. Jeg visste fra starten av at festen neppe kom til å bli spesielt morsom, så jeg ble ikke skuffet på den måten. Men det får bare være. Om man starter året med en nedtur, kan det bare bli bedre, sant? Det ser ihvertfall lovende ut til nå.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hvorfor hadde du det ikke bra? å ikke være i humør på nyttårs er noe av det kjipeste som finnes, know the feeling.

maddiieeatthedisco sa...

blir fort sånn når man bare kjenner et par stk på en fest og ingen av de andre som er der faller noe særlig i smak... og at man ønsker man heller var et annet sted.

Anonym sa...

det høres sikkert skikkelig random ut, men jeg kunne ikke skjønt deg bedre! vært med på sånn tusen ganger, og det er like kjedelig hver gang.

maddiieeatthedisco sa...

første gangen det har hendt meg faktisk! eller altså, ja. sånn ordentlig ihvertfall. skikkelig kjipt!

Anonym sa...

sv: Ja, jeg også! Hun var dritflink! Håper du fikk deg noe godt, da? :)

maddiieeatthedisco sa...

vel, ble pizza til middag ihvertfall :)

Anonym sa...

sv: Aww, du får møte meg da, vettu! :)

maddiieeatthedisco sa...

heheh må jo nesten det :O