søndag 25. januar 2009

SMK SMK SMK SMK SMK SMK

Orker ikke skrive om gårsdagen/natten, så tar det heller med bilder. Det jeg orker å si er at det var et av de morsomste vorsene på lenge, om ikke noen gang. Møtte en del nye folk, og så igjen noen jeg ikke har sett på mange måneder. Litt kaos med å komme oss fra vorset til oslo, var ikke alle som kom så langt engang. Men jeg kom meg ihvertfall frem, hadde det kjempegøy (og veldig varmt, trangt og slitsomt), og møtte både henkelenke og ghettofab!

Og så var alle veldig fine, syns vi. Fikk masse blikk på toget, men det var kanskje også fordi vi sang og lo og hoppet rundt. Litt gøy må man da få lov til å ha det!

Fikk ikke snakket noe særlig med dem på grunn av den høye musikken, men søte er de iallefall! Øverst er nesten alle gutta fra ghettofab, og så er det henke med girls nederst (dette burde dere vite..).

SLAGSMÅLSKLUBBEN! Og hvor stod jeg? Helt foran, selvfølgelig ;)

Kameraet gikk tom for batteri midt uti konserten, så ble ikke så altfor mange bilder.. Tok til sammen 200 bilder, men mesteparten var fra vorset. Glad jeg ble stående helt foran på konserten, for det hadde visstnok vært ganske jævelig å stå lengre bak. Jeg så masse, fikk filmet og tatt bilder, hadde gutter rundt meg som dyttet folk vekk så jeg ikke døde, og jeg fikk puste. Men varm og svett ble jeg uansett, det var vel mest andres svette og øl som gjorde meg så våt... Ganske ekkelt, egentlig. Det verste var å få tak i tingene sine etter konserten, da ble jeg ordentlig kvalm. 1300 pers på et såpass lite sted var vel ikke akkurat det lureste, men gøy var det!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

det var fuuuun

Anonym sa...

omg klippa bort meg

maddiieeatthedisco sa...

henke: jaaaaaa :D

maren: WOOOOT. wheree :O

Anonym sa...

gingern :D

maddiieeatthedisco sa...

hahah! men da så!

Anonym sa...

kewz

Anonym sa...

og hva er galt med linkinga mi? lol. var kowzy ja

maddiieeatthedisco sa...

matias: ohyes

erik: funka ikke når jeg trykket på den isted :S

Anonym sa...

Ghetto fab elsker vi :)

maddiieeatthedisco sa...

åja<3 haha:D

Anonym sa...

Wish i was theeere