mandag 26. januar 2009

ive got some catching up to do.

I dag bestemte jeg meg for at jeg faktisk skulle gjøre noe. Høres bra ut, ja? Dro hjem fra skolen 3 timer tidligere enn ellers, prosjektarbeid. Kom hjem, og da jeg satt meg ned foran pcen, kjente jeg hele halsen hovne opp og hodet dunket. Slukte et stort glass latte, hjalp ingenting. Et helt glass appelsinjuice, hjalp ikke. Mat hjalp heller ikke. Kan ikke si det hjalp noe særlig å sette igang med historie og filosofileksene heller...

Så etter mange timer med historie og filosofiskriving og historienotater sitter jeg nå med feber, en hoven hals og dunkende hode og tenker på å legge meg. Nå kommer hosten også... Visste jeg kom til å bli syk, det er så jævla typisk. I morgen er det både fremføring og jobb etter skolen. Jeg er nødt til å ringe jobben og si jeg er syk, er helt i ørska her. Det er eneste utvei til å ikke bli sykere og ha en minste lille sjanse til å gjøre ferdig alt jeg skal ha gjort denne uken.

Tror jeg skal slå min personlige rekord og legge meg før klokken blir halv 11. Det er timer før jeg vanligvis legger meg. Har bare lyst til å putte hodet ned i en bøtte med kaldt vann. Dessuten ser jeg ut som en hamster, det er god nok grunn til å bli under dyna i morgen. Men det går ikke, for har fremføring om reformasjonen. Tror jeg det var. Nå skal jeg gå og la meg brenne opp av feber under dynen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.smuglesning.no/bilde.aspx?fil=smkjan/smk14.jpg&idx=12&dir=smkjan

maddiieeatthedisco sa...

hahahha oh my god

Anonym sa...

hvorfor skal jeg hate deg? heheheh kan godt om du vil <3333

maddiieeatthedisco sa...

smk da, dummaaa XD