lørdag 10. januar 2009

my head's in heaven, my sole's in hell.

Da fikk jeg endelig tvunget meg selv til å lage ny layout. Det er rart jeg ikke har gjort det før, så mye som jeg har kjedet meg i det siste. Jeg hater å sitte hjemme på fredager og lørdager, men ironisk nok gjør jeg det mer enn jeg går ut. I går kveld var jeg i kjempedårlig humør, og lot det gå utover alle, både familien og vennene mine. Jeg våknet i dag morges og ønsket alt annet enn å åpne øynene, helt til mamma kom med latte og boller til meg. Tradisjon på lørdager at pappa kjøper boller på et bakeri ikke så langt unna. Jeg sovnet igjen og sov til klokken var nesten 14. Da jeg først stod opp følte jeg meg jævelig, var i dårlig humør og kjedet meg allerede før jeg hadde satt meg ned ved pcen. Sånn har egentlig hele dagen vært, helt til jeg begynte på layouten, da ble jeg straks i bedre humør.

Jeg har heller ikke fått gjort noe som helst av det jeg burde ha gjort denne helgen. Har masse lekser jeg skulle ha gjort, men hallo, ikke på en lørdag. Og heller ikke på en fredag, tenkte jeg i går. Jeg kommer sikkert til å tenke det samme i morgen. Jeg er virkelig nødt til å ta meg sammen om jeg skal gå ut av videregående med et snitt jeg har visse sjanser til å komme meg videre med.. Jeg lever liksom på den positive overraskelsen jeg fikk til jul.

Uansett.. Jeg har lyst til å høre hva dere syns om den nye layouten. Litt uvant siden den er i en helt annen stil enn de jeg har hatt før, men liker den. Jeg savner hitcounteren min som for tiden ikke vil vise seg, håper den kommer tilbake snart. Jeg får vente og se.. Vi blogges i morgen, tenker jeg. Om jeg ikke dør av kjedsomhet i mellomtiden, da...

6 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Det ble fint :D
Så .. ikke-deg! Ikke svart eller noe :D

maddiieeatthedisco sa...

jeg VET. jeg er ikke svart da:(

Hege sa...

Veldig søt layout da :D

maddiieeatthedisco sa...

heheh, takk :) nettopp derfor den er litt annerledes i guess x)

Anonym sa...

me 2!!!!!!!

maddiieeatthedisco sa...

hehh ;)