onsdag 7. januar 2009

fly your cameras in the air, wave'em like you just dont care.

Sånn, da gikk det endelig å laste opp bildene! I helgen fant jeg ut at jeg ville endre på rommet mitt, var ikke nødvendigvis nødvendig (heh.. hmm), men følte bare for litt forandring. Som med så mye annet for tiden.. Et nytt år og nye muligheter, jeg bestemte meg for å endre litt på rommet mitt. Det har fått meg i godt humør før, så jeg prøvde igjen. Det virket, selv om jeg var i nokså godt humør fra før av. Anyways, bildet over er tatt på mandag, da jeg bare så vidt var i gang. Sånn så altså den hvite veggen ut før..

Den grønne veggen, som man forsåvidt ikke kan se er grønn, så slik ut før. Det er ikke så altfor lenge siden jeg lagde hele greia, så var litt trist å rive ned alt. Angret på at jeg i utgangspunktet klippet ting ut av bladene, gjorde jeg også. Jeg har iallefall bilder som minner, da.

TOMT!! Rommet ble stående sånn her hele tirsdag, et ganske trist syn. Følte meg ikke hjemme der i det hele tatt, så kanskje like greit at jeg var borte hele dagen på skole og jobb.

Så etter å ha vært på ikea på mandag og kjøpt rammer, fikk jeg plassert noen av plakatene mine i dem. Var så lei av å ha dem blafrende på veggen. Ble veldig fornøyd med resultatet, ihvertfall. Ser så mye mer ordentlig ut. Da passer det jo meg så mye bedre, også... Hah.


Endelig kom FAD vinyl-platene opp på veggen. Blir sittende å se på de fine panic-plakatene stadig vekk, og ikke minst på collagen jeg holdt på med i mange timer i dag. Polaroidprinteren er en av de kuleste og fineste gavene jeg har fått noen gang, den er fantastisk. Praktisk at bildene den printer er klistremerker også. Elsker det.

Jeg elsker å pusle med sånne småting. Høre på musikk, finne bilder å printe ut, sette dem sammen og se på dem. De er så fine, alle sammen. Morsomt å sette sammen bilder av meg, venner, hesten, dyrene mine, band, kjendiser og diverse annet. Kjempefornøyd med resultatet, skulle bare ønske jeg hadde mer plass til bildene og mer "film" til printeren.



Men jeg tenkte jeg skulle overleve morgendagen også, så må avslutte bloggen for i dag ihvertfall. Blir nok en stund til på pcen før jeg klarer å legge meg. Jeg er lei skolen allerede, absolutt ingen vilje eller lyst til å gjøre en innsats. Og så skal jeg søke ny jobb. En gang...



8 kommentarer:

Odd Bjarne sa...

ohohoh! jeg ser meg og fincken på bildet <3 Men ble aldeles flott det der asså! Kanskje jeg også må innom å kjøpe noen rammer en dag :S Men..må..spare..til..london! ^^ Gleder meg :)

maddiieeatthedisco sa...

klart dere må være med, da :) må spare selv jeg, aner ikke hvor jeg skal få pengene fra, men.. :S

Anonym sa...

Takk skal du ha for fin kommentar! Lyykke til på historien! <3

BTW, digger rommet ditt :D

maddiieeatthedisco sa...

bare hyggelig, arild :) og takk, skal nok klare meg ;P

Ruterknekt sa...

Jeg ser meg! :D

maddiieeatthedisco sa...

bra, det ;P

Anonym sa...

Sykt fint rom ! :D

maddiieeatthedisco sa...

takk!! :D