søndag 11. januar 2009

head over heels in the moment.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet dette eller tenkt på det eller snakket om det, men jeg eier virkelig ikke selvdisiplin i det hele tatt. Nå har jeg ihvertfall klart å åpne engelskboken og knatre ned et par ord og setninger. Kjempeprestasjon, da. Det virker som en umulighet for meg å si til meg selv at jeg bare må få gjort dette unna. Jeg skriver en setning - kanskje bare en halv - bytter sang på itunes, leser blogger, loker på facebook, og skriver et par ord til. Det er jo ikke rart det tar langt tid å gjøre lekser. Jeg er årsaken til mine egne konsentrasjons- problemer. Dette er grunnen til at jeg hverken vet hva jeg skal studere, om jeg klarer det eller om jeg i det hele tatt overlever videregående.

Det er jo ikke rart at mamma og pappa er oppgitte over meg.. Jeg har sittet hjemme hele helgen, vært sur og deppa. Har ikke giddet å kle på meg annet en joggebukse og nattøy engang. Jeg har ikke vært ute siden fredag, og jeg føler meg ganske jævelig. Sånn går det når man ikke planlegger hva man skal i helgen.. Dessuten er alle vennene mine opptatte, og de som ikke er det regner jeg med er like late som meg. Jeg må virkelig finne på noe morsomt i nærmeste fremtid, ellers kommer jeg til å bli helt grønnsak. Føler meg litt grønnsak allerede, som en stor, lat og kjedelig grønnsak. Vurderer å putte meg selv i gryten med grønnsaker vi skal ha til middag og bare koke en stund..

32 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, da var toroborgen show over for i dag.

maddiieeatthedisco sa...

haha heisann! kjedelig uten..

randielen sa...

så utrulig tøft designet ditt ble :)
liker det godt

Ruterknekt sa...

HAHA, lurer seriøøøøst på hva slags grønnsak du hadde vært :D

maddiieeatthedisco sa...

randielen: tusen takk!!

mads: jeg vet ikke, jeg? du hadde vært en løk ihvetfall. kanskje litt skeiv og overmoden banan.

maddiieeatthedisco sa...

kanskje en*

Ruterknekt sa...

bananer er ikke grønnsaker, men jeg skal tilgi deg. er tross alt ikke (bare) din feil at du suger i naturfag :)

maddiieeatthedisco sa...

suger heller i naturfag enn å være en skeiv og overmoden banan. og du var ikke helt god du heller ;P

Ruterknekt sa...

jeg er mye bedre i naturfag enn deg, akkurat som når det gjelder alt annet :) dessuten er vel du ca like mye skeiv, overmoden banan som meg.

maddiieeatthedisco sa...

ikke faen om jeg er like skeiv som deg! jeg er en minimais :D og det fins ting jeg er flinkere enn deg til!

Ruterknekt sa...

hvis vi virkelig skal gjøre dette til en konkurranse vinner faktisk du, og det vet du ;) og jada. du er flink til å ri, sant det. på hest, altså...

maddiieeatthedisco sa...

kan mye annet enn å ri.. på hest. du er næsty my frend.

Anonym sa...

om du tenker på at gullfisker sine hjerner har kapasitet til å huske i ca 1 sekund er det ikke så synd på den alikevel.

maddiieeatthedisco sa...

men akkurat det ENE sekundet, henke, da er det synd på den! :(

Anonym sa...

sorry, men har som prisnipp at jeg ikke godtar folk jeg ikke har snakket med/møtt irl. men om du sier hei til meg en eller annen random gang du ser meg kan jeg godta den!

maddiieeatthedisco sa...

hahh vent til slagsmålsklubben ;)

CHRISTINAFRAAS sa...

jeg føler på en måte at det bildet er av meg. om sommeren.

maddiieeatthedisco sa...

hahah puddingbildet? :P

Anonym sa...

man tackar!

maddiieeatthedisco sa...

youre welcome :)

Anonym sa...

Du er heldig, det er ikke alle som ser kjendiser om dagen

Anonym sa...

hvordan var toro ? :D

Anonym sa...

What, hvor så du meg? Var jeg sexy? Håret mitt var fucka i dag pga lite søvn.

maddiieeatthedisco sa...

fredrik: jeg vet jeg er heldig, klart høydepunkt på veldig lenge!

mats: toro var helskjønn, kjempeflink, sjarmerende og morsom!

matias: du var dritsexy lsm<3

Anonym sa...

Hvor på messa så du oss og prøvde du å få kontakt?

Anonym sa...

Hvorfor hilste du ikke på oss? Vi biter (vanligvis) ikke.

maddiieeatthedisco sa...

matias og erik: jeg så dere rett innenfor inngangen når jeg var på vei ut.. følte det ble rart å si hei, liksom xD hahaha. skulle kanskje gjort det..

Anonym sa...

Du skulle nok det ja.

Anonym sa...

Ja, det skulle du. :(

maddiieeatthedisco sa...

haha, sorryy da! :( dont make me sad

CHRISTINAFRAAS sa...

var nok mange som møtte toro, hehe! jepp, der har vi en deal! ;) gi meg et holla når jeg skal pakke kofferten så sees vi på gardermoen!

maddiieeatthedisco sa...

skal si ifra i god tid, jeg ;) haha