søndag 4. januar 2009

should i stay or should i go.

Jeg føler meg (nesten) alltid ganske fresh når jeg har fått sminket meg om morgenen dagen derpå. Men så kommer ettermiddagen og kvelden, og da kommer hodepinen sigende. Er helt stiv i nakken, hodepinen blir bare sterkere, øynene kjennes tørre og jeg har strekk bak det ene kneet. Men det er klart det er verdt det, det er det nesten hver gang. Hadde det ikke vært sånn, hadde jeg neppe giddet. I går gjorde virkelig opp for den mislykkede nyttårsaftenen.

Nå er det bare i morgen igjen før skolen begynner. Jeg klarer ikke tenke meg hverdagen igjen, er blitt så vandt til ferie nå. Derfor er jeg nødt til å prøve å omstille meg fra feriemodus, det kommer ikke til å bli lett. Nå trenger jeg kaffe eller kakao og en liten pause fra pc-skjermen. Who am I kidding, det kommer aldri til å skje. Faen, jeg har vondt i hodet.

10 kommentarer:

Anonym sa...

lyricsen er drit bra, sangen òg! skole gruer jeg meg til også, men det er kanskje ikke så unormalt.

maddiieeatthedisco sa...

what did you learn in school? i didnt gooo... hm. gruer meg.

Anonym sa...

Dagen derpå er ett herk, føler meg alltid på nippet til å spy selv om det nesten aldri skjer.

ntåh tusen takk, veldig søtt sagt av deg, men jeg er ikke så veldig flink til noen av delene.

maddiieeatthedisco sa...

hehe syns jeg du er :)

Anonym sa...

Nydelige header :-)

maddiieeatthedisco sa...

takk! :)

Anonym sa...

Veldig koselig blogg du har. Fin å lese.

maddiieeatthedisco sa...

koselig å høre :)

Anonym sa...

selv om du ble tvunget med kommer du nok til å bli gira når det først begynner!!

maddiieeatthedisco sa...

tviler ikke, henke ;)