tirsdag 13. januar 2009

hey, big spender.

Jeg har faktisk ikke hatt tid til å blogge før nå, klokken er 5 på 11 og jeg er litt stolt av meg selv. Føler at jeg virkelig tar igjen for all dautiden jeg hadde i helgen, har vært aktiv både mandag og tirsdag! I går var jeg på skolen til halv 4, dro til sandvika og møtte ruterknekt, møtte så iselin før vi vandret rundt på senteret. Vi prøvde oss til og med som bloggere på café, men mislyktes ganske kraftig. Tror ikke den type blogging er noe særlig for meg. Vi mislyktes på shopping, og endte opp på norli i godt over en time, om ikke mer. Sånn er det når man har kolleger man vil prate med (og det er null kunder i butikken).

I dag har jeg gjort enda mer. Stod opp halv 7, frøs tærne av meg mens jeg ventet på å bli hentet. Så kjørte vi til utdanningsmessen i lillestrøm, der jeg ble enda mer forvirret over hva jeg skal velge når jeg blir stor. Når jeg blir stor... er om et par måneder. Fint. Men uansett, jeg har nesten hundre prosent bestemt meg for å reise med gateway til New York for å studere medier/journalistikk/foto/engelsk. Der ser dere hvor konkret jeg er av meg.

Og hvem møtte jeg ikke hos gateway? Åjo, toroborgen i selveste person. Han er virkelig like søt og morsom som han fremstår som på bloggen, jeg ble helt fortumlet. På vei ut støtte jeg på kjekkasene fra ghetto fab, men ble ikke mer enn at jeg så dem. Vi dro så til oslo og spiste på TGI, før jeg endelig kom meg hjem. Var ikke hjemme i mange timene, dro for å se rudrevyen på kvelden, og den var kjempebra. Nå sitter jeg i sengen, er sliten og utsetter skriving av jobbsøknad og engelsklekser.

Jeg liker antall kommentarer på forrige post, det er sånn det skal være hver gang! Nå er jeg enten nødt til å slutte av og legge meg, eller virkelig gå inn for å gjøre ferdig engelskleksene og jobbsøknaded. Hah, who am i kidding. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanskje ikke til høsten, men en gang i nær fremtid for sure!

maddiieeatthedisco sa...

hehh men du er kanskje 2klassing du Ö skuff!

Anonym sa...

jeg og! men er alikevel glad for at folk er forskjellige.

maddiieeatthedisco sa...

haha joda, det er bra det. underholdende for oss andre da, ihvertfall XD