lørdag 24. januar 2009

kick drum beating in my chest again.

I går og natt til i dag var utrolig bra, det er nok noe jeg kommer til å smile av en stund fremover. Lenge siden sist det var så koselig å våkne på en lørdags morgen. Nå har jeg vært hjemme et par timer og føler meg klein som bare søren. Jeg aner ikke hvorfor, for jeg drakk ingenting i går. Og det er vel egentlig i dag jeg burde føle meg opplagt og klar for fest, for fest blir det helt garantert. Som så mange andre bloggere, skal jeg på slagsmålsklubben i kveld. Gleder meg masse, håper bare på å få litt mer energi utover dagen.

Nå er jeg nesten nødt til å begynne å kle på meg og alt det der. Ca to timer til jeg skal på vorse, håper på å bli i litt partymood før det. Om du skal på slagsmålsklubben, blir jeg i dag å se i lilla sneakers, sorte tights, lilla genser, sølvhårbånd og nerdebriller. Härligt, eller hur? Vi blogges om jeg ikke er for klein i morgen.. Og da skal skolesøknad skrives. Huheii!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg også! Jeg planlegger å ha det så gøy at jeg (nesten) dør. :D

maddiieeatthedisco sa...

heheh det så ut som dere hadde det morro da! ;)

Anonym sa...

Det var awesome, kunne lett fått meg et ligg

maddiieeatthedisco sa...

awesome indeed!! ;)

Anonym sa...

Jeg takket høflig nei

maddiieeatthedisco sa...

hahah du ass :P