mandag 19. januar 2009

Irritasjonsmomenter.

Da har jeg brukt de siste.. 5 timene på en totalt meningsløs krangel. Kan man virkelig ikke ha en intern spøk med et par venner over facebook uten at folk skal blande seg inn og lage drama?

Oppskriften på en ødelagt kveld og irritasjonsmomenter i hverdagen; skriv en selvironisk vits som status, battle med et par venner om den beste burnen som comments, end opp med at en haug "venner" blander seg inn og tolker det som de selv vil. Start så en diskusjon om hva som egentlig er problemet, begynn å krangle, team opp med den personen som misliker den andre mest, og VIPS, så har du en heller usaklig krangel og anklaging av hverandre. Det eneste jeg har fått ut av det her, er sannheten om hva et par av "vennene" mine virkelig syns om meg. Så fint for dem da, tenker jeg. Om det er sånn de vil ha det, så må de få gjøre som de vil. Da gidder jeg ikke waste mer tid på dem.

Bortsett fra dette, så har jeg i dag ikke klart å øve til prøven jeg har i morgen. Jeg har heller ikke (sammen med ruterknekt) klart å komme noe særlig videre på særemnet. Vel, vi er da litt igang, det skal vi ha. I morgen stiller jeg uforberedt til prøven og mer enn forberedt til å konfrontere folk som har noe imot meg som person. Litt latterlig at de bare ikke kan si det rett ut. Blir så 9-klasse å baksnakke folk på msn og hviske og tiske om ting de synes er dumt og alt det der. Har de noe de skal si så får de ta det opp med meg, og ha argumenter som faktisk makes some sense. Vet ikke helt hva som får dem til å tro at jeg bryr meg om hva de mener. Det er så mange som er verdt å ta vare på her i livet, og jeg vet helt fint hvem det er. Takk for i dag, ass.

9 kommentarer:

Anonym sa...

jeg viste det til hele klassen + venner utenfor klassen og. tragisk...

maddiieeatthedisco sa...

haha vi lo godt alle sammen! han vet å underholde da.. om han gjør det med vilje er en annen sak :P

Anonym sa...

Haha, kjenner til det der med at andre blander seg inn om man drar interne køddegreier på steder som facebook. Resultatet kan jo ikke bli annet enn komisk, vel og merke.

maddiieeatthedisco sa...

jævla komisk for oss som i utganspunktet startet spøken.. men når de andre drar det altfor langt og lar det gå utover meg personlig, blir det litt drøyt.

Anonym sa...

ja veldig trist. det er jo alle andre sin skyld enn din

Anonym sa...

tack :D du får ha en bra dag!

maddiieeatthedisco sa...

anonym: ja, ikkesant :)

tobias: takk du og (;

Anonym sa...

ja, røyksopp røyter jo (røyken) ææhæhæhæhæhæhæjegermorsom

maddiieeatthedisco sa...

haha indeed you are!