fredag 23. januar 2009

celebration!

DETTE ER MIN 300ede post!! :O

Bloggen har 2årsdag på søndag, 25. Januar. Ganske sykt å tenke på at jeg (noenlunde) har klart å holde bloggen gående i to hele år. Har absolutt ingen planer om å slutte heller, starter man først, blir det vanskelig å slutte.

Denne helgen kommer til å bli så utrolig bra! Derfor har jeg egentlig ikke tid til å sitte her og skrive masse tull sånn som jeg vanligvis gjør. Jeg er nødt til å fikse meg, pakke og planlegge før jeg drar i halv 9 tiden.. Gledermeggledermeggledermeg. Også til lørdag da! Slagsmålsklubben og badtastevorse og greier. Strålende. Vi blogges igjen i morgen om jeg har tid. Hvis ikke, søndag. Om jeg orker ;P



10 kommentarer:

Ruterknekt sa...

gleder meg sykt til du skal overnatte her lzm, det blir sååå partay :D <3

lolknizfniz

xoxo
loverboi

maddiieeatthedisco sa...

hahh zomg yez leom omg<<333

Anonym sa...

Den headeren der er rå.Jeg menere det. Sikkert den råeste i hele norge

maddiieeatthedisco sa...

hahah jo takk, gullapp!

Anonym sa...

Jeg var dønn seriøs :-)

maddiieeatthedisco sa...

fett :D

Anonym sa...

søte jente

maddiieeatthedisco sa...

aww takk :D

Anonym sa...

Grattis med to år da! Imponerende :) Keep up the good work!

www.maddisin.com

maddiieeatthedisco sa...

takktakk!