lørdag 3. januar 2009

its only a crime if i get caught.

Blir dårlig med nyttårsbilder osv fra min side, hverken outfit eller partybilder. Kanskje like greit. Jeg satser på å ta det igjen i året som kommer, og har allerede en mulighet i morgen. Krysser fingrene for at det blir bra, men det er nesten uungåelig å slå nyttårsfesten så lenge jeg er med vennene mine. Gleder meg.

I dag var endelig thailandjentene tilbake fra en tre ukers lang ferie i (obviously) thailand. Var koselig å se både linda og marte igjen, mathilde får jeg vel møte i morgen. Merkelig hvor annerledes de siste tre ukene har vært uten dem, godt å ha dem tilbake. Vet aldri hvem jeg skal gå til når linda ikke er tilgjengelig. Fint å ha noen man kan snakke om alt med.

Det ser ut som mine altfor lange, kjedelige, deppa-dager er over. Ihvertfall for denne ferien, de kommer nok tilbake senere. Nå er ihvertfall vennene mine hjemme og tilgjengelige, jeg har fått lønn (skuffende lite, men..) og jeg har planer for helgen. Jeg tror ikke på myten om at nyttårsaften og første nyttårsdag setter standarden for det kommende året. Isåfall er jeg fucked for hele 2009. Ting har begynt å ta seg opp allerede, det årnaar seeeg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Hey sexeee

maddiieeatthedisco sa...

likaaar deeg, ass!

Anonym sa...

Så fin blogg :P

maddiieeatthedisco sa...

takk, karianne :)

Anonym sa...

ah, fint bilde

maddiieeatthedisco sa...

jaa, er ikke jeg som har tatt det men :)