lørdag 17. januar 2009

wait for you? well, i cant do that.

Endelig skjer det forandringer jeg faktisk liker. Føles skikkelig bra, jeg var et eneste stort smilefjes i går kveld, i natt og i dag morges. Fortsatt, egentlig. Til tross for det som skjedde på skolen på fredag.. Ikke spesielt hyggelig. Men nå er alt bedre enn bra. In your fucking faces.

Så nå er jeg i kjempehumør og skal ut om ikke så altfor lenge. Mamma og pappa kjøper sushi til middag og jeg gleder meg. Trodde denne helgen kom til å bli kjempekjedelig og like dritt som den forrige, men der tok jeg grundig feil. Utrolig hvor for ting endrer seg. Jeg liker det.

Denne posten har egentlig ingenting å gjøre med hesten i det hele tatt... Men hadde ingen andre bilder å bruke. Jo, forresten. Mamma spurte om jeg ville dra til rauland i vinterferien for å hilse på marion og være der et par dager. Iskaldt og masse snø, men savner hesten. Så lenge jeg får tid til å gjøre annet morsomt i ferien, så blir det vel bra. Nå skal jeg bare henge rundt her hjemme og vente på telefon fra han jeg skal til.. Gutter og planlegging, altså.

7 kommentarer:

Ruterknekt sa...

Bare sånn for rekorden, "det som skjedde på skolen på fredag" skjedde på torsdag.

(for rekorden, hoho!)

:]

Somella sa...

fine bilder (:

maddiieeatthedisco sa...

ruterknekt: heh, iknoow.

somella: takk :D

Anonym sa...

det var nesten et dikt da, slikt og dikt slutter jo trots alt på det samme, uten samme uttalelse.

maddiieeatthedisco sa...

jamen henke.. det var meningen da! det var så langt jeg kom på diktet, liksom :P

Anonym sa...

sv: Aww, gjorde du det da? :P

maddiieeatthedisco sa...

huh Ôo