fredag 9. januar 2009

i took a bullet through my bulletproof vest.

Jeg innrømmer det, jeg er avhengig av bilderedigeringsprogrammer. Jeg har aldri satt meg inn i photoshop, så jeg bruker paint shop pro og photoscape, sistnevnte er overraskende bra. Ikke bli redd av bildet over, det er 100% redigert. Hadde i utgangspunktet ingen sminke på meg i det hele tatt, så satt jeg bare å prøvde nye ting på photoscape. Er jo ikke rart jeg ikke klarer å se på uredigerte bilder av meg selv lenger, jeg kan se ut akkurat som jeg vil med bare litt redigering. Litt trist egentlig, men er da tidsfordriv. Noe jeg har hatt stort behov for i dag.

Ble ikke så mye av planene mine om både å gjøre lekser og lage ny layout til bloggen. Jeg er for lat til å gjøre det jeg må, og til og med til å gjøre det jeg syns er morsomt. Var ferdig på skolen halv 12 i dag, siden det har jeg gjort ingenting. Drukket kaffe, hørt på musikk, sett zathx live og kjedet meg. Ingenting, altså. Det er fredag og alle vennene mine (så og si..) er opptatt. Jeg drikker litervis med latte takket være den nye kaffemaskinen vår, jeg spiste sushi til middag og har spist altfor mye sjokolade. Nå føler jeg meg jævelig og ligger i sengen. Håper virkelig jeg får gjort noe produktiv og/eller gøy i morgen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

okay så det første bildet var skummelt

hehe

nice redigeringskills du har da :P

maddiieeatthedisco sa...

hahah det er liksom poenget ;)

Anonym sa...

det suger helt sykt iallefall!

maddiieeatthedisco sa...

jaa, det suger helt sykt :(

Anonym sa...

Liker det nye designet :D

maddiieeatthedisco sa...

åh, takk :D