onsdag 21. januar 2009

always another one.

Første gangen noen gang jeg har sittet på skolen til over halv 6 på kvelden, tror jeg. Det var ikke så ille, da. Ganske koselig når man er der helt alene (vel, med to andre..). Eneste selskap var vaskemannen, men han var ikke så mye til bry. Dessuten så blir man mer effektiv med skolearbeidet etter skoletid. Ironisk, nei?

Var på revy i dag også. Denne var på langt nær så bra som den forrige jeg så, men en hel del morsommere. Dessuten møtte jeg masse folk, og det var koselig. Jeg irriterer meg bare over hvor lite oppmerksomhet bandet får.. Men det er vel ikke alle som er så interessert i det som meg, da.. Uansett, alltid morsomt å se folk man kjenner som skuespiller eller bassist eller lignende. Særlig etter å ha tilbrakt absolutt hele dagen på skolen.

Jeg har skrivesperre akkurat nå. Ikke på msn, men her. Så jeg avslutter heller og kommer sterkere tilbake i morgen. Elns.


5 kommentarer:

Anonym sa...

yes det var den :) gillar jeansen!

maddiieeatthedisco sa...

jättesnygg<3

Seth Cohen sa...

Jomfru-jeg har vært lenge på skolen-tur. Overlevde du? Jeg har måtte sittet kantret på skolen til 20.00 i snart 3 uker, med bøker jeg ikke kunne brydd meg mindre om. btw. randomsyting er potensielt for tiden. luv the glasses.

Anonym sa...

hehe, skulle kanskje tilbringe mer tid på skolen etter skoletid jeg også da :P

maddiieeatthedisco sa...

seth: jaa, gjorde litt vondt tilogmed :/ jeg overlevde, obviously. vi ble kastet ut i går da, skolen stengte før 6.
og takk :)

iselin: njaa. om du VIRKELIG ikke har noe bedre å gjøre, så :P